Gå til innhold

Får gratulasjoner men klarer ikke vise glede..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er overlykkelig over at jeg er gravid, men når jeg får gratulasjoner klarer jeg ikke vise at jeg er glad for det.. Tenker også mye negativt som at bf kommer til å forlate meg og at vi kommer til å slite veldig økonomisk.. Selvom vi har gode stabile lønner. Føler meg som en dårlig mamma allerede..:(

Endret av livingdoll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er overlykkelig over at jeg er gravid, men når jeg får gratulasjoner klarer jeg ikke vise at jeg er glad for det.. Tenker også mye negativt som at bf kommer til å forlate meg og at vi kommer til å slite veldig økonomisk.. Selvom vi har gode stabile lønner. Føler meg som en dårlig mamma allerede.. :(

Hormoner.

Anonymous poster hash: add4b...abd

Skrevet

Har det sånn jeg og. Kjempelykkelig og stolt over nurket i magen, men føler alle er mer glad enn meg over graviditeten. Liker ikke oppmerksomheten rundt graviditeten i det hele tatt. Syns det er stress og mas og jeg blir trist når de gleder seg til å bli tante/onkel/besteforeldre. Sikkert fordi jeg er sjalu fordi de slipper å bære frem dette barnet. Skjønner meg ikke på meg selv, å være gravid er jevnt over vanskelig, og barnefar løp så fort han fikk vite jeg hadde en spire i magen..

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Det er, heldigvis, like normalt som å glede seg :)

Skrevet

Skjønner meg ikke på meg selv, å være gravid er jevnt over vanskelig, og barnefar løp så fort han fikk vite jeg hadde en spire i magen..

Det er jo ikke rart du blir litt tilbakeholden når du kanskje bekymrer deg over hvordan du skal få til dette på egenhånd. Kombinert med hormoner, så er dette veldig forståelig. Ta en dag av gangen :)

Anonymous poster hash: 6c68f...b50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...