Gå til innhold

Trenger litt hjelp av dere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 11 dpo idag, har i et par dager fått svaaak positiv på billigstrimler etter tidsfristen. Men idag tok jeg en ny test. På vedlegget til disse billigtestene står der følgende: "positive resultater kan avleses så tidlig som etter 1 minutt. Dog trengs det for å kunne bekrefte et negativ resultat er den komplette reaksjonstid på 3 minutter. Les ikke av resultat etter 5 minutter!"

Så kommer jeg da, og får en svak, men tydelig, rosa strek etter (typisk) 4 minutter. Ville dere tolket den som positiv? Kommer til å teste imorgen også men er jo såååå spent!

Anonymous poster hash: 679aa...af6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er positivt.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg hadde tolket den som positiv:) jeg brukte slike da jeg fant ut jeg var gravid, med samme resultat som deg. dagen etter dro jeg på apoteket og kjøpte en sånn digital tester, og der kom det opp 2-3uker :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk dere! Hat to billigtester igjen, som jeg tar imorgen flr jeg kjøper digital :) håpe håpe :)

Skrevet

Ååå, så spennende! Masse lykke til - la oss få høre!:)

Skrevet

Positiv test idag etter 3 minutter. Men enda svak strek. Skal kjøpe clearblue idag tenker jeg. Blir så lei av å tolke disse testene, selvom jeg føler de burde vært sterkere nå. Men en strek er jo en strek. Så hååper :) 12 dpo idag. Ts

Skrevet

Og testet igjen. Haha. På ettermiddagsurin med a1 test. Kom strek etter 3,5-4 minutter. Så anser jo den som positiv! Har kjøpt cb med ukeindikstor som jeg tar imorgen på morgenurin! Åååå så glad jeg er:) etter at keg mistet i august har jeg liksom trodd at jeg ikke kunne bli gravid igjen, men nå ser jo det lovende ut. Hadde bare ønske jeg fikk en skikkelig positiv test! Men er jo bare 12 dpo, så det kommer vel :)

Skrevet

Tusen takk :) positiv cb digidal i morges, så da er det hvertfall ingen tvil :)

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...