AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Er første gang jeg skal i navnedag, og aner rett og slett ikke hva men kjøper til en sånn anledning. Kan jeg kjøpe hva som helst, som klær, leker osv? Eller skal det være mer som fotoalbum med navn på osv? Håper noen kan gi meg noen tips.. Anonymous poster hash: e8f1f...2b7
skruf Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Man kjøper vel det man ellers ville ha kjøpt til en dåp... Hva bruker du å gi da? Tips: -smykker -Den store hvite sangboken/eventyrboken -gyngehest -rørospledd -bergans barnesekk/tursekk (den fikk datteren vår, kjempekjekk!) -barnebestikk og tallerkensett -fotoalbum -penger -smykkeskrin
Gjest pysepusen Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Vi ønsker oss eventyrbøker. Den store boka om... Osv. Satser på å unngå smykker
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Man kjøper vel det man ellers ville ha kjøpt til en dåp... Hva bruker du å gi da? Tips: -smykker -Den store hvite sangboken/eventyrboken -gyngehest -rørospledd -bergans barnesekk/tursekk (den fikk datteren vår, kjempekjekk!) -barnebestikk og tallerkensett -fotoalbum -penger -smykkeskrin Takk for tips:) Får man kjøpt disse bøkene i alle bokforhandlere? Anonymous poster hash: e8f1f...2b7
skruf Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Takk for tips:) Får man kjøpt disse bøkene i alle bokforhandlere?Anonymous poster hash: e8f1f...2b7 Det vil jeg tro. Har sett de både hos Norli og Ark:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå