Trolll Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Hei! Jeg har fuktfattig og sensitiv hud som lett får kviser/hudormer. Jeg har lenge brukt dermalogica sin Active Moist fuktighetskrem, men føler ikke at denne gir nok fukt. Jeg har prøvd hydral floral (som ga meg sånne hvite nupper) og delicate kremen til Matis, men denne ble jeg heelt stiv i maska av. Jeg har også brukt skin smoothing creme fra Dermalogica en stund, men denne gjør meg både stiv og blank... Jeg har sett litt på Hilde Christina sine favorittprodukter og vurderer derfor bla. EmerginC Scinetific Organics Phytocell cream og Guinot Hydrazone Moisturising Cream for Dehydrated Skin. Jeg har prøvd med fuktserum i tillegg, men synes fort det blir ekstra kliss på morgenen. Noen som har erfaring med produktene jeg har nevnt eller som har et annet godt alternativ til meg ? Endret 22. oktober 2013 av Trolll
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Hydramemory xtra cream , fra comfort zone ?Anonymous poster hash: d47aa...8b7
apekatt Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Synes avene sin fuktighetskrem for sensitiv hud er veldig bra jeg. Jeg har også sensitiv og acneprone hud, så den ga meg ingen utbrudd.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Prøvd dermalogicas skin smoothing cream ? Anonymous poster hash: 8c50d...31d
Glynis Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har også brukt skin smoothing creme fra Dermalogica en stund, men denne gjør meg både stiv og blank... Prøvd dermalogicas skin smoothing cream ?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Å ja... Hmm... Prøvd Dr. Hauschka da? Anonymous poster hash: 8c50d...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå