Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Samboer
Skrevet

Når samboeren og jeg er på besøk hos noen i hans familie og skal overnatte, vil han aldri ha sex. Vi kysser knapt!

Jeg spør ham hvorfor og han sier "mmm...nei, vil ikke at det skal komme flekker på lakenet som mor skal vaske". (grunnen er ikke privatliv, for det har vi- egne rom og lydtette vegger).

Når vi er hos min familie er ikke dette et problem.

Er dette normalt/vanlig hos dere andre?

Hilsen litt undrende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi er som ellers når vi er på besøk hos både min og hans familie.

Gjest Poirot
Skrevet

Bruk kondom, da blir det ikke flekker.

Skrevet
Er dette normalt/vanlig hos dere andre?

Nei! Vi har overnattet på gutterommet hans én gang, og da var det ihvertfall ingen "restriksjoner" å spore. Er ikke det du beskriver en litt barnslig innstilling da? Nei, jeg hadde nok ikke funnet meg i å bli avvist på den bakgrunnen der... :-?

Skrevet

Hos oss er det litt omvendt...

Når han er hos min familie er han litt stiv og ukomfortabel og prøver å oppføre seg "korrekt" og blir derfor lite kosete.

Men det viktigste må da være hvordan man har det hjemme hos seg selv, eller hva?

Jeg oppfører meg også alltid litt anderledes når foreldrene mine er i nærheten, og derfor er det alltid godt å komme hjem til seg selv hvor alt er normalt og ingen hensyn å ta eller fasader å opprettholde!

Skrevet

Nei, vi er som vi pleier hos både min og hans familie.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er vel noe med det at en ikke klarer å slappe helt av. ("oj, kan de høre noe?", "Knirker senga for mye?", "Det må ikke komme flekker på lakenet!", osv, osv. Slike tanker kan fort fjerne lysta... :-)

Gjest Myumi
Skrevet

Dette har nok mye med hva slags forhold han har til sin familie. Hvordan hennes syn på sex er, oppdragelse osv. Han er nok redd for hva hun vil tenke hvis hun hører noe, ser en flekk på laknet el. Og dette er faktisk forståelig (synes jeg da).

Skrevet

Har ikke noe behov for å ha sex når vi overnatter hos andre jeg. Jeg mener, så mange netter i året er det heller ikke...

Jennifer

Gjest Samboer
Skrevet

Vi er begge 30 år, så jeg tenkte kanskje at han ikke var redd for slikt.

Jeg har jo nevnt det for ham, men han er ikke interessert i å ha sex selv over en langhelg.

Gjest Myumi
Skrevet
Vi er begge 30 år' date=' så jeg tenkte kanskje at han ikke var redd for slikt. [/quote']

Tror ikke dette har noe med alder/modenhet å gjøre i det hele tatt. Jeg syntes faktisk du skal akseptere at han ikke vil ha sex når dere er hos hans foreldre, det bør strengt heller ikke være noe problem hvis dere ikke overnatter der veldig veldig ofte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ut av respekt for mine foreldre har jeg heller ikke sex den sjeldene gangen jeg sover over der. Synes det er unødvenig at de skal ligge å høre oss peise på ( nå er soverommene vegg i vegg da)

Gjest Myumi
Skrevet

Jeg tror dette her ligger på det følelsesmessige plan, om soverommene ligger vegg i vegg eller i en annen etasje spiller ingen rolle. Det er det at man er i foreldrenes hus som gjør at noen får en psykisk sperre.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror dette her ligger på det følelsesmessige plan' date=' om soverommene ligger vegg i vegg eller i en annen etasje spiller ingen rolle. Det er det at man er i foreldrenes hus som gjør at noen får en psykisk sperre.[/quote']

For meg har det noe å gjøre med at soverommen er vegg ivegg.

Vi var på hytte tur med de i vinter og hadde soverom på motsatte sider av hytta, da var det ingenting som stoppet oss :wink:

Skrevet

Tvert imot for oss, når vi overnatter andre steder enn hjemme, er det jo litt spennende og uvant scenario, så da koser vi oss litt ekstra ;)

-Det har det forresten oppstått litt pinlige situasjoner av... Mødre og bestemødre som står ved siden av senga og vil prate, og vi lettere avkledd under og prøver å ikke la dem forstå hva vi egentlig drev med. Synes folk godt kunne banke på jeg altså :-? :ler:

Skrevet

jeg er enig med mezzaluna.. jeg tror jeg har det litt sånn selv.. blir dårlig av å tenke på å ha sex i "nærheten" av foreldrene mine.. men med hans familie er det ok..

Skrevet

Synes du skal respektere hans ønsker, jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette kan funke:-)

Han er redd for laken flekker...

Si dere skal fikse dere på badet (dusje osv)... Forfør ham i badekaret eller i dusjen... han kan ikke bruke flekker på lakenet som grunn til ikke å ha sex. (Dette funker spes. hvis alle i huset er ute og dere er "alene".

Du bør ikke lage dette til et problem. Bruk heller kvinnelisten til å få ham kåt. Jeg tipper han ikke klarer å motstå det. Jeg tipper at han ikke blir kåt av å høre at han ikke vil ha sex og mas om hvorfor han ikke vil ha det.

Jeg tipper at grunnen er det andre har antydet. Knirking, sex lyder... og noe så flauet hvis mamma hører ham.

Skrevet

Alle er forskjellige! Jeg synes IKKE det er spesielt pirrende å tenke på at min egen mor kan høre meg... Skjønner samboeren din godt.

Skal dere være borte over lengre tid så ta med eget laken da vel. :wink:

Skrevet

Vi har aldri overnattet hos foreldrene våre siden vi alle ikke bor langt fra hverandre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...