Gå til innhold

Flertallet på youtube er low life scum bags

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp Alison Golds "Chinese Food" og selv om jeg visste at det store flertallet av de som skriver i kommentarfeltene på youtube er stakkarslige, bitre tapere så er det noe som topper seg på slike videoer.

Hun har selvsagt selv valgt dette selv (og tjener seg rik på dette) og må regne med mye hat fra drittunger som aldri skulle hatt internett-tilgang, men dette er en liten jentunge. Liker man ikke videoen så stopper man den og finner på noe annet. Man sitter ikke og skriver hatmeldinger, stemmer den ned osv. For en syk dyreart mennesket kan være noen ganger.

Jeg likte ikke videoen, men jeg trykka uansett "liker" siden den har fått så mye negativ feedback.

Anonymous poster hash: dab33...354
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den sangen er skapt for å skape slik kontrovers. Jeg håper INDERLIG hun blir skånet for hetsen - hun blir jo regelrett utnyttet som lokkedue for internettrollene.

• Liker 1
Skrevet

Herregud så nettopp videoen. Viste ikke det gikk an å snekre sammen noe slikt skrap av en sang. Stakkars jenta, hun må være en spesielt tilbakestående artist som ikke har fått med seg fiaskoen "Friday" til Rebecca Black siden hun tråkker i samme fella. Nei denne sangen "Chinease food" fikk meg rett og slett til å føle meg dårlig. Her ble det både å trykke på "tommel ned" og flagge sangen for rasisme. Fysj.

Skrevet

Herregud så nettopp videoen. Viste ikke det gikk an å snekre sammen noe slikt skrap av en sang. Stakkars jenta, hun må være en spesielt tilbakestående artist som ikke har fått med seg fiaskoen "Friday" til Rebecca Black siden hun tråkker i samme fella. Nei denne sangen "Chinease food" fikk meg rett og slett til å føle meg dårlig. Her ble det både å trykke på "tommel ned" og flagge sangen for rasisme. Fysj.

Er du seriøs? De produserer en grusomt dårlig låt med en grusom video fordi det er det som selger. Men de som skriver i kommentarfeltet er det mest stakkarslige som kryper rundt på denne kloden.

Skrevet

Er du seriøs? De produserer en grusomt dårlig låt med en grusom video fordi det er det som selger. Men de som skriver i kommentarfeltet er det mest stakkarslige som kryper rundt på denne kloden.

Er du seriøs? De som skriver i kommentarfeltet sprer bare sannheten og sier sin oppriktige mening. Jeg er veldig enig i mange av de. Jeg er inne på videoen hennes nå og snur skjermen min opp og ned så jeg kan føle at jeg trykker på dislike flere ganger.

Skrevet

Er du seriøs? De som skriver i kommentarfeltet sprer bare sannheten og sier sin oppriktige mening. Jeg er veldig enig i mange av de. Jeg er inne på videoen hennes nå og snur skjermen min opp og ned så jeg kan føle at jeg trykker på dislike flere ganger.

Gjesp, provokasjonsforsøket ditt feilet. Synes synd på deg, hvis dette faktisk var seriøst ment :D

Skrevet

Gjesp, provokasjonsforsøket ditt feilet. Synes synd på deg, hvis dette faktisk var seriøst ment :D

Neida det var mer et språkelig bilde på hva jeg følte om sangen og jenta.

Skrevet

Det er samme produsent. De gikk bevisst inn for å skape noe verre. Stakkars jente.

Skrevet

Neida det var mer et språkelig bilde på hva jeg følte om sangen og jenta.

Et normalt, intelligent menneske vil som sagt stoppe videoen hvis man virkelig misliker den. Hvis man hater hele verden, så er ikke slike videoer stedet for å få utløp for det. Da oppsøker man profesjonell hjelp.

Skrevet

Det er samme produsent. De gikk bevisst inn for å skape noe verre. Stakkars jente.

De skal ha skryt for innsatsen, jeg trodde ingenting kunne toppe Friday.

Skrevet

Et normalt, intelligent menneske vil som sagt stoppe videoen hvis man virkelig misliker den. Hvis man hater hele verden, så er ikke slike videoer stedet for å få utløp for det. Da oppsøker man profesjonell hjelp.

Et normalt, intelligent menneske vil gi videoen en sjanse og se ferdig hele før man "dømmer boka etter introen". Du som har meninger som går mot alle ved sine fulle fem på denne kloden bør vell ikke prøve å forklare hva et normalt, intelligent menneske ville ha gjort. Alle rakker ned på henne for å statuere et eksempel på hva man ikke bør være med på å lage, for å spare fremtidige generasjoner fra slikt mæl.

Skrevet

Et normalt, intelligent menneske vil gi videoen en sjanse og se ferdig hele før man "dømmer boka etter introen". Du som har meninger som går mot alle ved sine fulle fem på denne kloden bør vell ikke prøve å forklare hva et normalt, intelligent menneske ville ha gjort. Alle rakker ned på henne for å statuere et eksempel på hva man ikke bør være med på å lage, for å spare fremtidige generasjoner fra slikt mæl.

Jeg synes det er trist at det finnes slike mennesker der ute.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er trist at det finnes slike mennesker der ute.

Jeg syns det trist at noen kan forsvare den jenta i denne musikkvideoen. Tenk hvis denne sangen blir spilt på offentlig radio. Hun burde holdes ansvarlig for forbrytelser mot menneskeheten.

Anonymous poster hash: d1c5b...93b

Skrevet

Jeg syns det trist at noen kan forsvare den jenta i denne musikkvideoen. Tenk hvis denne sangen blir spilt på offentlig radio. Hun burde holdes ansvarlig for forbrytelser mot menneskeheten.

Anonymous poster hash: d1c5b...93b

Nei. Produsentene og foreldrene bør holdes ansvarlig.

• Liker 1
Skrevet

Hahahahaha... Det er jo åpenbart at produsenten går inn for å gjøre det så latterlig dårlig som mulig, han tjener jo mye uansett så lenge sangen blir populær.

Skrevet

At friday var en fiasko er jeg ikke helt med på. Den har i skrivende stund 60 mill. views på youtube. Dersom du har reklame på kanalen din motar du rundt 3 dollar per 1000 views. Noe som gir en inntekt på ca. 180 000 dollar. Haters gonna hate.

Skrevet (endret)

-

Endret av LilleMarie
Skrevet

Men et hyggelig og fint budskap har den og det er at de yngre får spist grønnsaker og sånn :smoke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...