AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg bare lurer på om det er andre jenter der ute som har samme problemet som meg! Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år og vi bor sammen, men ikke for øyblikke pga jobbmessig. Når jeg møtte han så hadde han ikke fb, og han var klar på at dette var tull og han skal ikke finne på å åpne ett konto.. Jeg har hatt min i mange år, og med tiden så har vi kranglet mye om min fb, Han mente at jeg pratet med gutter der som jeg da senere tid møtte dem ute og gjøre noe seksuelt... Noe som aldri skjedde. Jeg måtte slette den flere ganger, men allikevel så fikk jeg alltid høre "bare kos deg på fb din utroe hore" for det om jeg hadde slettet den (deaktivert) Med tiden så fjernet jeg alle gutte vennene mine fra skolen, ex jobber, osv.... Fjernet også alle bildne mine borsett fra 2. Rett og slett fordi han skulle føle seg bedre. også var det en episode der han dumpet meg,også åpnet jeg den med tiden opp igjen og wips så hadde han også fått seg fb.. Han er ikke noe data geek, er ikke flink med pc, så jeg kunne se en stund alt, hvem han var venn med osv... Han hadde blandt annet eksene sin og gammle flammer på venne listen... noe som plager meg, han åpnet sitt for 1 år tilbake og forsatt vil han ikke godta meg som en venn..... hoved spm er: Skal jeg virkelig godta at kjæresten min sier - det kommer aldri til å skje at du blir min venn på fb? Utrolig forvirret, så forvirret at jeg virkelig virkelig blir syk i hodet og paranoid av å tenke på om han skjuler noe annet for meg... Og det må også sies at han ikke har oppført heller at han er i ett forhold (noe jeg har hatt hele tiden) Takk for alle seriøse tips Anonymous poster hash: ddf77...c77 Anonymous poster hash: ddf77...c77
MajorasMaske Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Meget imponerende, 3 like tråder laget på et intervall av 6 sekunder. 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 Populært innlegg #3 Skrevet 22. oktober 2013 Han kaller deg utroe hore, og du er fortsatt sammen med han? Anonymous poster hash: e3e4c...7ce 89
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Han kaller deg utroe hore, og du er fortsatt sammen med han? Anonymous poster hash: e3e4c...7ce Ja - vi er sammen :/ Anonymous poster hash: ddf77...c77
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Meget imponerende, 3 like tråder laget på et intervall av 6 sekunder. Var ikke akkurat planlagt å legge den ut 3 ganger. Aldri vært her inne før, så vet ikke åssen jeg fjerner de :/ Anonymous poster hash: ddf77...c77 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Ja, var jo mange svar her å få........ Anonymous poster hash: ddf77...c77
gyazo Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Dette er ikke et forhold som er verdt å være i, det er det eneste svaret du trenger. Å kalle kjæresten for en utro hore (også helt uten grunn, hvis det ikke er ting du har unnlatt å fortelle) er dumpegrunn. 22
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Klokken er nesten 4 på en tirsdag. Hallo i luken. Anonymous poster hash: e3e4c...7ce 19
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Skaff deg litt selvrespekt og jag han på dør. Han respekterer ikke deg litt engang. Du skal aldri la noen behandle deg så dårlig! Spesielt ikke kjæresten din. Han lager egne regler som gjelder for deg og egne for han. Det skal ikke være sånn i et forhold. Anonymous poster hash: 6daaf...d61 13
Gjest Emmanuelle Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Jeg begynner nesten å lure på om det er noen som finner opp disse trådene. Ikke at jeg anklager TS for å være et troll, men før var det mer gråsoner, nå er det mye av "Kjæresten min kaller meg feit/hore/var utro/er forelska i en annen/er sykelig sjalu/slår meg...hva burde jeg gjøre?" Jo, jeg skal fortelle deg hva du skal gjøre. Om du føler deg dårlig i forholdet, om du ikke kan si du er lykkelig, om du gråter mer enn du ler, om kjæresten din sårer deg hardere enn han gleder deg...så er du verdt så mye bedre. Jeg blir så trist av å se at mange finner seg i å bli så dårlig behandlet. Om typen min hadde nekta meg facebook-konto, beskyldt meg for utroskap og kalt meg "utro hore" så hadde jeg vært ute av døra før han hadde rukket å blunke. Verste er at TS spør, etter alt det hun har skrevet, : "Skal jeg virkelig godta at kjæresten min sier - det kommer aldri til å skje at du blir min venn på fb?" Første du skal godta er at han ikke vil være din venn på facebook. Så forteller du at du ikke heller vil ha ham på facebook siden du sa du ikke skulle ha ekser på vennelista. Deretter tar du med deg pikk-pakket ditt, slamrer igjen døra etter deg og ser deg aldri tilbake. Capiche? Endret 22. oktober 2013 av Emmanuelle 41
geene Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg tror du på en måte selv vet hvilket svar du vil ha. Enten må han stole på deg og visa verca eller så ser jeg ikke vits i å være sammen i et utrygt forhold? Orker du dette i lengden? 4
Gjest Vampen Skrevet 22. oktober 2013 #12 Skrevet 22. oktober 2013 Hvorfor i all verden er du sammen med noen som kaller deg utro hore? 11
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #13 Skrevet 22. oktober 2013 Hvorfor er du kjæreste med han? Han høres jo direkte usympatisk ut. Anonymous poster hash: 4c66c...af0 1
Gjest Arch Skrevet 22. oktober 2013 #14 Skrevet 22. oktober 2013 Herregud jente, få deg noen baller! 1
Gjest celine Skrevet 22. oktober 2013 #15 Skrevet 22. oktober 2013 Høres ikke ut som om han er særlig å beholde.. Og det har ikke noe med facebook å gjøre! 4
Gjest Naria Skrevet 22. oktober 2013 #16 Skrevet 22. oktober 2013 Du er sammen med et rasshøl, helt uavhengig av om han vil være venn med deg på Facebook eller ikke. 7
plix Skrevet 22. oktober 2013 #17 Skrevet 22. oktober 2013 Jau, her var det mye suspekt med kjæresten din. Det er ikke slik det skal være, men det tror jeg du ville sett lettere utenfra. Syns utifra det du skriver, at du skulle dumpet han litt.. For å si det kort. 2
frøkenkoz Skrevet 22. oktober 2013 #18 Skrevet 22. oktober 2013 Stakkar deg som er sammen med en idiot. Hvorfor? Ingen kjærester skal være slik !!!!!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #19 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg tror egentlig at du burde oppsøke psykolog for å få klarhet i hvorfor du har så ekstremt lite selvrespekt at du godtar å leve under psykisk misshandling. Anonymous poster hash: 22b4d...85c 4
edderkoppdame Skrevet 22. oktober 2013 #20 Skrevet 22. oktober 2013 Det at han ikke godtar deg på fb er av dine minste problemer. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå