AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #1 Skrevet 22. oktober 2013 Hei! Jeg fyller snart 21, og har etter mange år uten bursdagsfeiring bestemt meg for å feire. Har ikke feiret på mange år så har glemt litt hva man egentlig gjør i bursdag. Jeg kommer til å invitere mine 10 nærmeste venninner og vi skal hvertfall spise kake, også blir det nok litt drikking og en bytur. Men hva gjør man egentlig under selve feiringen hjemme hos meg? Har veldig sjelden besøk av venninner da jeg heller liker å være hos andre, så hele konseptet med å ha folk på besøk er litt nytt. Noen som har ideer til hva vi kan finne på og hvordan det normalt gjøres? Anonymous poster hash: 44671...bc0
Wonders Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Nå er dere ganske mange gjester,- så å komme på noe som både passer alle og er underholdene er ganske vanskelig. Det jeg har fått til å klaffe i det siste er fotobooth. Alle er flinke til å ta bilder, så å legge de på eventen på facebook eller dele med deg som vertinne på epost seinere. Poenget her er å ta bilder å dele de samt får en morro mojo før dere gjør byen utrygg Om dere har butikker som TGR(Tiger) eller Søstrene Grene i nærheten får dere slike effekter til slikt og ingenting. Til selve fotoboksen trenger du bare å ha en plass i leiligheten der det er en vegg med plakat påskrevet Fotoboks og et bord til effektene som kan brukes... http://www.pinterest.com/search/pins/?q=fotobooth&rs=ac&len=7 Bilder slettet pga copyright. Daenerys, mod. Når man har fest hjemme; Vi har en del fester...og jeg føler meg dreven nå... Det er ikke så mye du trenger å planlegge i forhold til underholdning sånn egentlig. Som vertinne bør du Sett ut en fakkel (eller 3) ute om ikke alle vet hvor du bor. Bruk brett å bær ting frem og tilbake på om det er litt å gå når du skal dekke på. Musikken bør ikke inneholde reklame, skaff iPod eller bruk getboxens radiokanaler. Til middag har vi alltid chill/lounge musikk, og mens vi sitter med dessert. Etterpå dempes belysning og musikk blir mer up-beat. Har noe med stemningen å gjøre. Sette frem askebeger ute, jeg bruker en gammel blomsterpotte m litt vann i bunnen, til de som røyker. Sørge for at det er mer enn nok dopapir, du vet, i tilfelle oppkast osv... Bytt håndkler på toalettet når det som henger der begynner å bli vått! Unngå såpestykke pga hygiene, kjøp pumpeflaske. Ha vannkarafler stående, alltid digg m vann, med en skive sitron i. Tøm alle søppelbøtter i huset -husk den på badet også. Ta vekk oppvask så det er palss på kjøkkenet og evt. i oppvasksmaskinen. Sjekk at det er nok bestikk. Rydd plass i kjøleskapet for noen har med øl og drikke som bør oppbevares kaldt. Ha en vase og saks klar -om man får blomster. Ikke alle gjør så mye ut av det, men jeg liker å ha ordnede forhold for mine gjester. Endret 22. oktober 2013 av Daenerys 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Hva gjør dere når du er besøk hos vennene dine da? Anonymous poster hash: f2b54...a92
Wonders Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Isbiter er alltid godt å ha mye av om noen vil lage drinker, Is som dessert er også greit, vi kjøper hjemis eller noe. Fylle på med telys, sett opp et vindu ettersom hvordan luften er... Jeg liker å sette en liten melding utenfor døren med en frekk liten kommentar eller søt velkomst...Alt ettersom hvem som kommer... Jeg setter svart søppelsekk på kjøkkenet så folk kan kaste maten/korker og lignende etterpå. Noen liker å spille Buzz, Kinect eller andre greier. Endret 22. oktober 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Tusen takk for mange gode tips og ideer, Wonders! Masse jeg ikke hadde tenkt på Anonymous poster hash: 44671...bc0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå