Gå til innhold

Match.com: -no money, no honey?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært medlem av Sukker en god stund, og sett meg lei på latterlige matchkriterier og en webløsning som ser ut som den er lagd av en 14-åring. Ja, og alle idiotene, selvfølgelig...

Så jeg bestemte meg for å prøve Match.. So far so good. Websiden ser ut som den er laget av noen over 20, og databasen er jo utvilsomt større iom at den er internasjonal. Ser ut som det er mange fiffige funksjoner. Men er det virkelig INGENTING man får gjort som gratisbruker? Jeg har vært medlem i et døgn, fått 10 meldinger, 66 besøk, 8 "flørter" og 4 "favoritter". Problemet er jo bare at jeg ikke aner hva noe av dette er for noe, fordi jeg må betale for å se det :dry:

Får mer og mer avsmak og tenker at dette gidder jeg ikke... Er det verd det? Kommer mannen i mitt liv hoppende om jeg betaler 1300 kr? (nei, ikke månedsbeløp, de skal ha alt på én gang)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

å være gratislaila på sukker der kun menn måtte betale har gjort deg for gjerrig til å ha type. hold deg heller unna Anonymous poster hash: 19fcc...796

• Liker 2
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Du kan velge å bruke det en måned. Tror det koster 279,- ?

Dersom du har iPhone, kan du laste ned match-appen og da får du en uke for 49,- og en måned for 149,-

Det KAN jo være verdt det?

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

De har jo tilbud nå! 189,- for en måned. Det er da ikke den store utgiften for å sjekke ut stedet?

Skrevet

Lurer selv på å sjekke ut match.com da jeg er litt lei sukker. Virker som jeg har gått tom for alternativer også, haha!

Men ja... Jeg har litt dårlig råd, så vet ikke om jeg tørr å betale for å få gjort alt der inne. (?)

Anonymous poster hash: cfe54...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...