Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 Hva mener du? Hvilken versjon som er best? Eller om det finnes noe lignende som er bedre? :klø:?
Catzy Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Du kan ta en titt på Trillian, som kombinerer flere Instant Message-programmer. Både MSN og ICQ + flere andre. Søk på google etter mer info, jeg bruker det ikke. Catzy
Grooo Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Selv liker jeg ikke MSN noe særlig, synes den er så "masete". Har brukt ICQ siden 96 eller noe, og alltid vært fornøyd med den. Men nå er det jo nesten ingen som bruker ICQ lenger, alle bruker MSN... For å slippe å se at jeg bruker MSN bruker jeg Trillian, har både MSN og ICQ i denne. Så har jeg mIRC ved siden av, men det blir jo noe ganske annet.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 Var å titta, men det var jo så rotete på den siden jeg fikk opp.Fant ikke frem til det.
Grooo Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Hvis du vil teste Trillian så bare last det ned. Er enkelt å forstå hvordan man bruker den, selvinstruerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå