Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #1 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei er litt nyskjerrig her.. Jeg er av den oppfatning av at alle har litt større lyst på en av delene-men ikke tørr å si det pga.at de er redde for fordommer og reaksjoner. Og ikke minst redd for skuffelse hvis det skulle bli det motsatte kjønn.. Jeg har en gutt fra før og nå ønsker jeg meg ei jente... Men det er noe jeg holder for meg selv.. Hvorfor gjør vi det? Er det galt å ønske seg det? Jeg blir jo ikke skuffet hvis det blir gutt! hva mener dere? linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 12. juni 2002 #2 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei Jeg er førstegangsfødende, så jeg har ingen barn fra før, men mannen min har en gutt på 8. Som du sier så spiller det ingen rolle for meg hvilket kjønn babyen har, jeg kommer til å bli like lykkelig uansett. Men, dersom jeg kunne velge helt fritt, så håper jeg nok innerst inne at det er ei lita tulle der inne. Begrunnelsen for dette sitter ikke dyperene, enn at det er så mye søtt å kle på disse små tullene. I tillegg ville det være gøy for mannen min og få ei jente også, han har jo en gutt. Hilsen Hestehoven og Lille-proppen 34+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 12. juni 2002 #3 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg ønsker meg egentlig ei lita jente, men hvis jeg får gutt en gang er han akkurat like velkommen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. juni 2002 #4 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg er ikke gravid, og har ikke tenkt å prøve før om noen år. Men dersom jeg var gravid tror jeg jeg aller helst ville hatt en liten gutt.. søsteren min har akkurat fått en liten gutt, og han er så skjønn! I tillegg synes jeg ikke noe om å dolle opp småjenter.. synes det blir så veslevoksent. Men begge to ville selvsagt vært velkomment, bare det var friskt og velskapt! Svigerinnen min fikk forresten en baby forrige uke. Hele tiden hadde de fått beskjed om at de skulle få en jente, men da babyen kom ut var det allikevel en gutt! Så helt sikker kan man visst ikke være dersom man får vite kjønnet først. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 12. juni 2002 #5 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg kunne tenkt meg en gutt denne gangen siden vi har en jente fra før. Men alt er selvsagt like velkomment.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 14. juni 2002 #6 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg har ikke noe spesiellt ønske, men mannen min ønsker seg mest en gutt. Det hadde hvert gøy med en gutt for det er bare jenter barn i familien min. Men begge deler er like kjært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engsoleie Skrevet 16. juni 2002 #7 Del Skrevet 16. juni 2002 Løye det der med menn. De vil ha sønner så det flommer :D Og mangen kvinner som vil ha jenter.. Jeg derimot har veldig lyst på en sønn! Men selvsakt, om jeg en gang skulle får en jente første gang. Hadde jeg vert like glad! Jeg hadde nok likt tanken av å vite hva vi fikk på første ultralyd , om det gikk an da :D Er litt utolmodig , og liker å forbrede laaangt tid før noe skal skje. Ikke så løye jeg fant drømme kjolen 3 år før jeg skulle gifte meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 16. juni 2002 #8 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg er ikke gravid enda, men håper å bli det snart. Men for meg spiller det faktisk NULL rolle hva slags kjønn det blir. Bare jeg er i stand til å få et eneste velskapt barn, jeg, så er jeg verdens lykkeligste uansett om det er en gutt eller jente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #9 Del Skrevet 16. juni 2002 hei jeg er førstegangsfødende og har på følelsen av at det er en liten gutt som vokser inni meg. Men er ikke så opptatt av hvilket kjønn jeg ønsker... Jente eller gutt, er like velkommen uannsett. :D Hilsen Litle og "nurket" 9+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. juni 2002 #10 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei Er førstegangs, og vi har vel ikke noe ønske. Tror samboeren min hadde synest det hadde vært søtt med ei jente, og i det siste har jeg tenkt på at det blir en gutt. ( Har nemlig ikke vært kvalm enda). Det viktigste for oss er at det snart skal komme en som blir hjertelig velkommen :D :D :D Hilsen vera og pitteliten, 8+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 17. juni 2002 #11 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg kunne tenkt meg en gutt om jeg ble gravid igjenn... Ikke det at jeg prøver å bli gravid eller har det i planene før om noen år ,men vi har en jente så da hadde det vært fint med en gutt..... Selvfølgelig hadde jeg ikke blitt trist hvist jeg fikk en litta tulle til..... Alle barn er mirakler spør du meg,med eller uten utover tiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LTF Skrevet 20. juni 2002 #12 Del Skrevet 20. juni 2002 Ønker meg jente jeg... Aner ikke hvorfor, men bare barnet er velskapt er jeg kjempelykkelig! :D Men allerførst må jeg bli GRAVID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #13 Del Skrevet 11. juli 2002 For meg spiller det ingen rolle hva slags kjønn det blir, bare barnet er friskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11. juli 2002 #14 Del Skrevet 11. juli 2002 Ops, jeg glemte å logge meg inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå