AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Vi hadde datet/vært sammen i ca et halvt år, men jeg var litt ubetenksom og "kald" mot hennne. Til slutt fikk hun nok og dumpet meg i det som nesten kan kalles et raserianfall. Hun sa vi var ferdig for godt og stormet ut. Noen uker senere tok jeg kontakt med henne, fordi jeg hadde dårlig samvittighet. Vi pratet og ble enige i å møtes noen dager senere. Da snakket vi om litt løst og fast, jeg fikk også fortalt min side av saken. Jeg beklaget også det som hadde skjedd. Vi endte opp med å kline en del før hun dro. Nå har vi blitt enige i å treffes denne uken. Skal på kino sammen. Jeg vil ha henne tilbake, men skjønner ikke helt hva som skjer her. Vi har ikke snakket om å ende opp sammen igjen. Hva vil hun nå? Når hun dumpet meg, virket hun rasende og ferdig for godt. Men nå, kun to uker senere er hun veldig mild, kjærlig og glad igjen. Anonymous poster hash: ba583...031
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Har "dere" noen gang vært "på" ? Og han var vel bare en sucker da. Først for å la det gå så langt at han orket å bli provosert for det før det gikk opp for ham, og sekundært for at han kom tilbake to uker etterpå og trodde at noe hadde forandret seg.Anonymous poster hash: d2934...0ea
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Hun, mener jeg.Anonymous poster hash: d2934...0ea
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 TS Ting har forandret seg. Jeg hadde bestemt meg for å satse og gjøre ting bedre, men jeg var lenge usikker på hva jeg ville og hva hun følte for meg. Nå vet jeg begge delene. Anonymous poster hash: b67b3...712
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Så fint for deg da. Anonymous poster hash: d2934...0ea
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Så fint for deg da. Anonymous poster hash: d2934...0ea TS Joda, men nå vet jeg ikke hva hun vil. Det virker som at hun er slik hun var før hun avsluttet ting; kjærlig, lykkelig og kosete, men samtidig har hun ikke sagt noe. Jeg sa at jeg ville satse, men det var opp til henne hva som skjedde videre. Kanskje hun går å tenker på hva hun vil. At hun er forelsket i meg, men samtidig skeptisk å gå tilbake... hm. Anonymous poster hash: b67b3...712
AryaUnderfoot Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Så bevis for henne at du er verdt det da hvis du vil ha henne tilbake. Ikke vær kald og lek med følelsene hennes for da forsvinner hun bare igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 TS Joda, men nå vet jeg ikke hva hun vil. Det virker som at hun er slik hun var før hun avsluttet ting; kjærlig, lykkelig og kosete, men samtidig har hun ikke sagt noe. Jeg sa at jeg ville satse, men det var opp til henne hva som skjedde videre. Kanskje hun går å tenker på hva hun vil. At hun er forelsket i meg, men samtidig skeptisk å gå tilbake... hm. Anonymous poster hash: b67b3...712 Hvem vet? Kanskje du bare må gi henne tid? Et halvt år er sikkert greit.Anonymous poster hash: d2934...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå