Ghost Hunter Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Ja...jeg var blond og skulle farge håret brunt igjen, nå er det brunt med grønnskjær Hvordan får jeg vekk det? Må jeg farge håret mitt helt mørkt? Vil ikke bleke igjen, har nesten akkurat drept håret mitt med bleking for ingen nytte... Ser helt latterlig ut. Passer ikke til extensionet heller. Har du gjort samme feil? Hva ble din løsning?
Gjest missEva Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Gjorde det samme en gang, gikk fra blondt til brunt... Løsningen ble at jeg måtte bare la det vokse ut. Uansett hva jeg gjorde så var det grønnskjær i det. Var til frisøren, sa jeg hadde grønnskjær i det, ville bli lysere igjen (etter noen mnder med brun hjemmefarging), men heller ikke frisøren fikk fikset opp i dette. Dårlig frisør eller bare helt umulig å fikse? Jeg vet ikke. Men hun fikk det ikke til på meg i allfall.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Bruke toning i mellom/mørk blond med litt rødskjær. Anonymous poster hash: 9a39c...b02 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Når du går fra blond til brunette må du bruke en brunfarge med røde pigmenter i, ikke nøytrale farger eller brunfarge med ask/kalde toner. Da risikerer det å bli grønt. Råder deg Til å dra til en frisør når skaden først er skjedd. Anonymous poster hash: bf5da...403
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Noen legger i rød farge før du farger det brunt. Det gjorde jeg når jeg ble brunette igjen. Nå er jo jeg blond nå da. Anonymous poster hash: 4c908...737
Ghost Hunter Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2013 Takk for svar:) Ser dårlig ut da...søren heller Får bare prøve meg fram? Blir vel egentlig ikke noe verre enn det alt er. Jeg vil helst unngå frisør om mulig
geene Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg er naturlig blondine og får grønnskjær i håret om jeg dusjer mye i vann med klor i. Jeg bruker shampo med lilla fargepigmenter i, dette tar bort grønnskjæret etter bare en gangs bruk. Kjøp f.eks loreal professional sin lilla shampo så skal du se det ordner seg
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Enten kjøp en lillashampoo eller gå for en pakke (eller to avhengig av hvor mye hår du har) med en VARM brunfarge. Å gå fra blond til kald brun er så å si umulig uten at håret får grønnskjær. Røde pigmenter er et must, og det får man ikke når man går for kalde brunfarger. Da er det bedre å farge med en rødlig brunfarge først, og så forsøke med en litt kaldere variant senere. Anonymous poster hash: 7f7bb...fb4
Ghost Hunter Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2013 Enten kjøp en lillashampoo eller gå for en pakke (eller to avhengig av hvor mye hår du har) med en VARM brunfarge. Å gå fra blond til kald brun er så å si umulig uten at håret får grønnskjær. Røde pigmenter er et must, og det får man ikke når man går for kalde brunfarger. Da er det bedre å farge med en rødlig brunfarge først, og så forsøke med en litt kaldere variant senere. Anonymous poster hash: 7f7bb...fb4 Takk for svar:) Men vil det grønne gå bort om jeg farger i en varm tone nå? Jeg bruker jo extensions så gjør seg dårlig med grønt hår på toppen Har bestilt nytt hår i en mørkere farge, tror den er litt varm, men ganske mørk. Vil ikke ha grønt hår. Æsj. At jeg aldri lærer Lilla- shampoo tror jeg faktisk at jeg har. Litt i alle fall. Trodde den kun fjernet oransje hår, men da gjør den mer enn det. Kjekt å vite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå