AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hei! Det er første gangen jeg skriver på et "kvinneforum", men nå trenger jeg deres hjelp! Håper noen gidder å lese dette, og gi meg noen tips Saken er den, at jeg klarte å skryte til ei jente jeg har holdt på med en stund at jeg er en veldig romantisk fyr Jeg syns selv at jeg er temmelig romantisk også, men nå har hun "utfordret" meg til å gjøre en superduper romantisk kveld til helgen. Vel.. jeg sliter så sinnsykt med å finne på noe! Det skal være "overkill" og overdrevent, jeg har liksom fått frie tøyler til å vise min skikkelige romantiske side. Jeg har tenkt på å gi en rose, ta henne med ut på en fin resturante, og tenne MASSE lys osv når vi kommer hjem. Muligens også masse roser (uten torner haha) i senga. Men, der stopper det! Haha.. normalt sett er jo dette nok, men når jeg liksom skal gå "all in", så føler jeg det er litt lite! Help me out? Noen som har noen tips?! Det er snakk om "bare" en kveld, så det er liksom ikke all verden mer jeg får gjort føler jeg! Tips tips tips? :D Utrolig takknemlig for svar! Anonymous poster hash: 04809...67c
emeå Skrevet 22. oktober 2013 #2 Skrevet 22. oktober 2013 Skriv små lapper med fine ting om henne som du henger på plasser i leiligheten/huset/hybeln som hun garantert kommer til å se. F.eks på speilet på badet, på døren, ved tallerken osv. Også anbefaler jeg å ha middagen hjemme. Du lager maten, noe skikkelig godt fra bunnnen av. Bare vær en skikkelig gentleman, ta vare på henne Lykke til! 1
MarionH Skrevet 22. oktober 2013 #3 Skrevet 22. oktober 2013 Enig med å lage middagen selv! Hjertet mitt hadde smeltet mye mer av hjemmelgaet mat fremfor noe som er "kjøpt og betalt" det viser kjærlighet og omtanke. Dersom du "ikke kan lage mat" er det nesten enda mer sjamerende og romatisk. Søk om noen enkle retter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Tusen takk for svar, hjelpsomme kvinner! Det med lapper og mat hjemme er notert! Anonymous poster hash: 04809...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå