AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Del Skrevet 21. oktober 2013 Trenger en god, svart øyenskygge som jeg kan bruke over eye lineren. Den må ikke skli ut og den bør sitte hele dagen. Noen som har et tips? Anonymous poster hash: bc0bb...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 21. oktober 2013 #2 Del Skrevet 21. oktober 2013 Trenger en god, svart øyenskygge som jeg kan bruke over eye lineren. Den må ikke skli ut og den bør sitte hele dagen. Noen som har et tips? Anonymous poster hash: bc0bb...e8d Jeg liker MAC carbon. Bruker den hver dag. Vet det finnes mange mer pigmenterte svarte øyenskygger på markedet, men jeg synes carbon er den beste av alt jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Del Skrevet 21. oktober 2013 Bobbi Brown har sånne øyenskygger som er "våte" om du skjønner, og de sitter på hele dagen Anonymous poster hash: 1dc6e...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 21. oktober 2013 #4 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Støtter forslaget om Carbon fra MAC, og jeg pleier også å bruke Blackout fra Urban Decay Endret 21. oktober 2013 av Mermaid Blues Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Del Skrevet 21. oktober 2013 Støtter forslaget om Carbon fra MAC, og jeg pleier også å bruke Blackout fra Urban Decay Takk for tipsene! Vet du om et sted man kan bestille MAC på nettet? Har ikke MAC i byen her jeg bor. Jeg har bestilt noen koster derfra tidligere, og det var vanskelig å finne ekte MAC. Anonymous poster hash: bc0bb...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 22. oktober 2013 #6 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har både Mac, bobbi brown, urban decay og annen dyr sminke som aldri blir brukt. Kjøper til stadig nye ting fra disse merkene fordi alle sier det er så fantastisk, blir like skuffet hver gang Beste øyenskyggene jeg har prøvd er faktisk noen fra Lindex som heter Pierre Rene. De koster skitt og ingenting, så PRØV!!! Til og med min macfrelste venninne synst disse var bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Del Skrevet 22. oktober 2013 Trenger en god, svart øyenskygge som jeg kan bruke over eye lineren. Den må ikke skli ut og den bør sitte hele dagen. Noen som har et tips? Anonymous poster hash: bc0bb...e8d Isadora Anonymous poster hash: 1f8f5...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2013 #8 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har både Mac, bobbi brown, urban decay og annen dyr sminke som aldri blir brukt. Kjøper til stadig nye ting fra disse merkene fordi alle sier det er så fantastisk, blir like skuffet hver gang Beste øyenskyggene jeg har prøvd er faktisk noen fra Lindex som heter Pierre Rene. De koster skitt og ingenting, så PRØV!!! Til og med min macfrelste venninne synst disse var bedre. Jeg er imponert over de matte fargene fra den der linjen. Lipglossene er også steike gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 22. oktober 2013 #9 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg er imponert over de matte fargene fra den der linjen. Lipglossene er også steike gode. Ja ikke sant, og skikkelig godt pigmentert også. Lipglossene er ikke så dumme heller nei, men skårer allikevel ikke full pott her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 22. oktober 2013 #10 Del Skrevet 22. oktober 2013 Takk for tipsene! Vet du om et sted man kan bestille MAC på nettet? Har ikke MAC i byen her jeg bor. Jeg har bestilt noen koster derfra tidligere, og det var vanskelig å finne ekte MAC. Anonymous poster hash: bc0bb...e8d Hmm, godt spørsmål - MAC har ikke norsk nettbutikk ennå, har de? Jeg bor ikke i Norge selv, så jeg kjøper alt mitt enten på House of Fraser eller via MAC sin nettbutikk i UK, evt i taxfree. Vet at amazon ofte har endel MAC, men usikker på hvordan det er med levering til Norge og hva det evt koster i frakt. De selger MAC på Kicks i Norge, vet jeg, kanskje de har nettbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2013 #11 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hmm, godt spørsmål - MAC har ikke norsk nettbutikk ennå, har de? Jeg bor ikke i Norge selv, så jeg kjøper alt mitt enten på House of Fraser eller via MAC sin nettbutikk i UK, evt i taxfree. Vet at amazon ofte har endel MAC, men usikker på hvordan det er med levering til Norge og hva det evt koster i frakt. De selger MAC på Kicks i Norge, vet jeg, kanskje de har nettbutikk? Jepp, kicks.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå