Gå til innhold

Hunden min spiste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele innholdet i en EOS leppepomade! Er det farlig?

Det er snakk om en Akita på under året.

Anonymous poster hash: 72d6a...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde ventet og sett hvordan han reagerer på det. Hundene mine får i seg så mye rart hele tiden. Har vært på dyrlegevakten dem minst 5 ganger for mye...

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis går det helt greit. Men jeg ville nok ringt og hørt med veterinæren. Hunden min spiser så godt som alt. Og jeg har flere ganger ringt til veterinæren pga dette. Noen ganger har de sagt jeg må komme bort med en gang, andre ganger har de fortalt meg hva jeg bør se etter videre og hva som evt kan hjelpe. Sannsynligvis trenger du ikke å komme inn, men heller 5 ganger for mye hos veterinæren enn 1 gang for lite:)

Skrevet

Ring dyrlegevakten, men de kommer nok til å be deg se det an. EOS-leppepomadene har jo naturlig innhold og det er ikke store mengder. Hilsen en som hadde en hund som var helt ram på å få i seg sånt.

Anonymous poster hash: 2636d...2cc
  • Liker 2
Skrevet

Det er vel mest fett i EOS lipbalmen, og man har det jo på leppene så det kan da ikke være så skadelig at man dør av å spise det?

Hunder tåler mye rart, jeg hadde bare ventet og sett om hunden ble dårlig før jeg ringte til dyrelegen.

Skrevet

Nå er det jo sånn at hunder ikke tåler enkelte ting som mennesker tåler helt fint, men jeg kan ikke tenke meg at dette er farlig. I verste fall kan den bli litt løs i magen, kanskje?

Datteren min pleier forresten å spise sine EOSer, hehe.

Anonymous poster hash: 659fc...3a2
Skrevet

Min hund på 10 mnd spiser mye rart. Må passes på hele tiden. Men hun har kastet opp et par ganger og da har det bla. kommet opp et viskelær...

Anonymous poster hash: bcad0...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...