AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #21 Skrevet 26. oktober 2013 Hvorfor skal man da betale i dyre dommer for healing? Jeg har aldri forstått hvorfor folk frivillig gir fra seg penger til slike sjarlataner, når man så tydelig ikke har bruk for "evnene" deres. Anonymous poster hash: c40a8...ec1 Jeg har aldri gått til noen som krever betalt for å legge hendene sine på meg. Slike "healere" unngår jeg. Det som egentlig skjer er at du tillater deg litt kroppskontakt for å få hjelp til å være i deg selv. Og dermed åpner du opp for deg selv. Noe mer mystisk er det ikke. Det finnes folk som bruker dette for å få letttjente penger. Anonymous poster hash: c9f59...8e8
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #22 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har erfaring med healing. Det er ikke alltid at alt løsner i et pang. Kan ta uker, måneder, år..... Jeg tror det beste du kan gjøre er å ta deg ofte hvilepauser med lukkede øyne og bare fokusere på å puste. Se på bildene, minnene eller tankene som dukker opp. La følelser få slippe ut. Ikke forvent å 'forstå' hva som skjer. Anonymous poster hash: c9f59...8e8 Etter uker, måneder, år går de aller fleste sykdommer og plager over av seg selv. Anonymous poster hash: 67f45...0e8 3
jabx Skrevet 27. oktober 2013 #23 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har erfaring med healing. Det er ikke alltid at alt løsner i et pang. Kan ta uker, måneder, år..... Det tar altså ca. like lang tid som det tar å bli bra igjen av seg selv? Hahahahahahahaha... 2
Millimani Skrevet 27. oktober 2013 #24 Skrevet 27. oktober 2013 Takker for saklig svar. Det jeg har blitt behandlet for er smerter i skuldre armer og nakke, for lite energi og alkoholsug. Jeg har nok i en periode på ca 2 år druknet sorgene i overdreven fysisk jobb og litt for mange brune små etter endt arbeidstid. Sistnevnte har jeg redusert helt i senere tid, men kjenner suget. 1. okt. var første behandlingsdag og da healte han meg 5 dgr. i strekk, så hadde jeg ca ei uke uten behandling, for deretter få en ny 5 dagers periode. Den blei avsluttet nå på fredag som var. Håper bare jeg er litt utålmodig, men er redd at tilstanden bare har blitt kronisk verre. Det jeg lurer på er om det at en blir verre er et tegn (en slags garanti) på at det virker og at en blir bedre? Og om det er vanlig at det gradvis blir bedre, eller om det skjer mer akutt - slik som det gjorde med naboen min? Anonymous poster hash: f1fdc...bc9 Hvis du blir fjern-healet kan du ikke vite hvor healeren "treffer" deg. Da kan du like gjerne få healet en frisk tå som en håpløs angst. Derfor kan det ta lang tid. Du bør derfor heller vurdere å oppsøke en healer direkte. Men det er klart at hvis healeren har truffet deg på riktig sted med sin fjern-healing med en gang, så er du jo heldig. Jeg har selv prøvd både fjern-healing, og vært hos healer og fått det direkte. Ingen tvil om hva som var best. Det var ikke samme healer på fjern-healing og direkte healing. Jeg har erfaring med healing. Det er ikke alltid at alt løsner i et pang. Kan ta uker, måneder, år..... Jeg tror det beste du kan gjøre er å ta deg ofte hvilepauser med lukkede øyne og bare fokusere på å puste. Se på bildene, minnene eller tankene som dukker opp. La følelser få slippe ut. Ikke forvent å 'forstå' hva som skjer. Anonymous poster hash: c9f59...8e8 Healere har flere metoder å jobbe på. Det er riktig at det er ikke alltid at alt løsner i et pang. De fleste healere anbefaler flere behandlinger. Gjerne tre behandlinger, eller til kroppen din selv "sier stopp". Etter en behandling kan du oppleve å kjenne energi i kanskje opp mot fire døgn, men du kan også oppleve at all energi forsvinner etter to minutter. Videre kan du også kjenne deg både glad og lystig, eller nærmest influensa-syk dagen etter. Dette er også helt normalt, og et tegn på at healinga virker på deg. Healere har ofte flere metoder å jobbe på, kanskje litt etter hva du kommer dit for. Jeg fikk iallfall en annen type behandling mot depresjon enn mot en fysisk smerte. Ta deg hvilepauser hvor du ikke fokuserer på noen ting. Ingen tanker, ingen meditering, bare eksistens. Kjenn hvor deilig det er...
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 #25 Skrevet 27. oktober 2013 Hvis du blir fjern-healet kan du ikke vite hvor healeren "treffer" deg. Da kan du like gjerne få healet en frisk tå som en håpløs angst. Derfor kan det ta lang tid. Du bør derfor heller vurdere å oppsøke en healer direkte. Men det er klart at hvis healeren har truffet deg på riktig sted med sin fjern-healing med en gang, så er du jo heldig. tens. Kjenn hvor deilig det er...Med andre ord, hvis den lamme naboen som sitter i rullestol plutselig begynner å gå, kan det tyde på at healeren har bommet med healerstrålen sin. Jeg må si jeg har litt mer sans for healere enn de som driver med forbønn. De er alltid så fuzzy med treffsikkerheten sin. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #26 Skrevet 27. oktober 2013 Etter uker, måneder, år går de aller fleste sykdommer og plager over av seg selv.Anonymous poster hash: 67f45...0e8 Jeg har aldri brukt healing mot sykdommer og plager. Anonymous poster hash: c9f59...8e8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #27 Skrevet 27. oktober 2013 Placebo-effekt. Ikke noe annet dessverre Anonymous poster hash: ab7b8...e83 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #28 Skrevet 27. oktober 2013 Det har jeg også trodd i alle mine år, men når en kun få dager etter fjernhealing blir fullstendig satt ut med fysiske smerter overalt og får beskjed fra venner at en virker helt fjer, så er det iallefall noe som har skjedd. Alt dette 'rare' jeg har opplevd er garantert ikke hverken placebo eller annen type innbilling - såpass er sikkert! ...men egentlig var jeg ute etter noen ord av en eller annen som faktisk har forstått at det blir for lettvint å putte det i 'placebo-boksen' fordi de ikke har prøvd. Det må også sies at det vrimler av folk som har tatt ett helgekurs og fått en fin diplom - for deretter gå ut for å jobbe som healer og det er slike folk som ødelegger for de som virkelig er healere - ALTSÅ de som er født som det! Anonymous poster hash: f1fdc...bc9 Alt det der var nok bare tilfeldig. Du hadde fått smerter om du giklk til healer eller ikke Anonymous poster hash: ab7b8...e83 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #29 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har aldri brukt healing mot sykdommer og plager. Anonymous poster hash: c9f59...8e8 Uansett så går det meste over av seg selv etter dager, måneder eller år. Anonymous poster hash: 67f45...0e8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #30 Skrevet 27. oktober 2013 Uansett så går det meste over av seg selv etter dager, måneder eller år. Anonymous poster hash: 67f45...0e8 Ja livet går også over av seg selv tilslutt. Mye som går over av seg selv til slutt. Snakk om ansvarsfraskrivelse.... Anonymous poster hash: c9f59...8e8
Millimani Skrevet 27. oktober 2013 #31 Skrevet 27. oktober 2013 Med andre ord, hvis den lamme naboen som sitter i rullestol plutselig begynner å gå, kan det tyde på at healeren har bommet med healerstrålen sin. Jeg må si jeg har litt mer sans for healere enn de som driver med forbønn. De er alltid så fuzzy med treffsikkerheten sin. Ved fjernhealing har healeren et bilde som h*n tar på ansiktet til den som heales. Healinga går bare på den personen, ikke på en annen. Healeren tar på ansiktet på bildet, men healinga kan gå til en annen kroppsdel enn ansiktet
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 #32 Skrevet 27. oktober 2013 Ved fjernhealing har healeren et bilde som h*n tar på ansiktet til den som heales. Healinga går bare på den personen, ikke på en annen. Healeren tar på ansiktet på bildet, men healinga kan gå til en annen kroppsdel enn ansiktetSå det fungerer på en måte som en bildetelefon?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #33 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har vært veldig slapp og rar og fjern og hatt muskelsmerter de siste dagene, og det har en venninne av meg også. Ingen av oss har blitt fjerhealet, ikke som vi vet om i hvert fall. Det er visst noe som går. Joda, dere har sikkert blitt snikfjernhealet! Anonymous poster hash: 9c2c2...513 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #34 Skrevet 27. oktober 2013 Klart det er. Det føles sikkert som noe mer, men det er naturligvis placebo. Det er en grunn til at ingen healing noen gang har kunnet bevises etter samme beviskrav som vitenskap.Anonymous poster hash: f5051...6ec Hnmm, jo. Har du ikke hørt om noetikk? Noetic science? Google det.Anonymous poster hash: 68688...0c5
Lutetium 71 Skrevet 27. oktober 2013 #35 Skrevet 27. oktober 2013 Hnmm, jo. Har du ikke hørt om noetikk? Noetic science? Google det.Anonymous poster hash: 68688...0c5 Hvilket bringer en hen til grunnleggeren, Edgar Mitchell: Mitchell har senest gjort seg bemerket i et radiointervju 25. juli 2008[1], ved å påstå at romvesener besøker Jorden jevnlig, men at dette hemmeligholdes av NASA og CIA. NASA har dementert overhodet å ha opplysninger av den art.[2] Ta også en liten kikk på denne. For å si det veldig enkelt, mannen er en nutcase. Å ha vandret på månen gjør en ikke nødvendigvis immun mot ville konspirasjonsteorier, utenom kanskje den gode gamle om at månelandingen var faket.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #36 Skrevet 27. oktober 2013 Hnmm, jo. Har du ikke hørt om noetikk? Noetic science? Google det.Anonymous poster hash: 68688...0c5 Kjære deg, bare fordi noen kaller det vitenskap, betyr ikke at det er det. Anonymous poster hash: 9c2c2...513 2
jabx Skrevet 27. oktober 2013 #37 Skrevet 27. oktober 2013 Ved fjernhealing har healeren et bilde som h*n tar på ansiktet til den som heales. Healinga går bare på den personen, ikke på en annen. Healeren tar på ansiktet på bildet, men healinga kan gå til en annen kroppsdel enn ansiktet Et bilde er bare fargepunkter på et ark. Hvordan i all verden kan det gi en kobling til personen det er bilde av?
jabx Skrevet 27. oktober 2013 #38 Skrevet 27. oktober 2013 Hnmm, jo. Har du ikke hørt om noetikk? Noetic science? Google det. Noetikk er pisspreik fra ende til annen: http://rationalwiki.org/wiki/Noetic_science
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #39 Skrevet 28. oktober 2013 Flere dager etterpå? Da er det åpenbart ikke "healingen" som har gjort dette. Healeren fortalte meg at det godt kunne gå et par dager uten at en merket noe og at en da blei verre og verre i løpet av noen dager, for så å roe seg ned. Dette skjedde. Han fortalte også at kunne gå flere veker før det ga resultat. Det kom an på hvor lenge en hadde hatt problemet (jeg har slitt med det i årevis) Og om det bare var en lettere smerte som hadde vart i få mnd ville det med stor sannsynlighet forsvinne umiddelbart eller om få dager. Anonymous poster hash: f1fdc...bc9
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2013 #40 Skrevet 28. oktober 2013 Healeren fortalte meg at det godt kunne gå et par dager uten at en merket noe og at en da blei verre og verre i løpet av noen dager, for så å roe seg ned. Dette skjedde. Han fortalte også at kunne gå flere veker før det ga resultat. Det kom an på hvor lenge en hadde hatt problemet (jeg har slitt med det i årevis) Og om det bare var en lettere smerte som hadde vart i få mnd ville det med stor sannsynlighet forsvinne umiddelbart eller om få dager.Anonymous poster hash: f1fdc...bc9 Oldest trick in the book. "Det blir verre før det bli bedre".Les. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå