AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har nettopp blitt sammen med en fantastisk person, men det er noe som gnager. Selvfølgelig må jeg finne problemer som ikke eksisterer. Han er ikke objektivt sett en person med draget på damene. Han er nok mer typen som jenter er venner med, men ikke tenker på som kjærestemateriale, selv om han har hatt kjæreste tidligere. Jeg tror han ble veldig overrasket over at jeg likte ham og at ble veldig glad. Han har sagt noe som tyder på det. Jeg tenkte ikke sånn før han sa det og nå lurer jeg på hvordan jeg skal vite at han virkelig liker MEG og ikke bare er sammen med meg fordi jeg er det beste han får? Hvordan kan man noen gang være sikker på det? De fleste forhold er jo mellom folk som på sett og vis ligner hverandre, både når det gjelder utseende, utdanning og interesser. Men hvis den ene parten plutselig fikk sjans på Angelina Jolie eller Brad Pitt? Sånn satt på spissen. Jeg er absolutt ingen Angelina Jolie. Skjønner dere hva jeg vil frem til? Og hva tenker dere? Tar vi ofte til takke med det beste vi kan oppnå? Jeg begynner å tro at jeg gjør det selv også. Jeg holder meg til dem jeg tror jeg har sjans på.Anonymous poster hash: b86e1...218
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Har lett for å tenke slik jeg også, men da må man bare se på hvor godt man har det sammen. Anonymous poster hash: c9761...890
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Dersom han ikke viste noe interesse før du sa at du likte han så kan jeg vel til en viss grad forstå deg. Men det ødelegger masse å begynne å tenke sånn Anonymous poster hash: ca833...0d5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Dersom han ikke viste noe interesse før du sa at du likte han så kan jeg vel til en viss grad forstå deg. Men det ødelegger masse å begynne å tenke sånn Anonymous poster hash: ca833...0d5 Tja, det var jeg som tok det første lille skrittet, men vi har vært nokså jevnbyrdige etter det. Men etter hvert blir man vel uansett så glad i personen at man aldri ville byttet ut mot noen andre, uansett! Eller? Det må vel være enten det eller så blir det slutt? Man må jo på et punkt VITE at den andre virkelig elsker deg? Det trenger jeg i livet mitt!Anonymous poster hash: b86e1...218
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Og her har vi riktig fokus, ser jeg. Hva er riktig fokus?Anonymous poster hash: b86e1...218
Trapp Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Hva er riktig fokus?Anonymous poster hash: b86e1...218 Trives dere i hverandres selskap og tåler dere å ha sex med hverandre?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Trives dere i hverandres selskap og tåler dere å ha sex med hverandre? Ja, men er deg nok? Da kunne jeg jo bare funnet en hyggelig person med en penis som funker?Anonymous poster hash: b86e1...218
Gjest winston Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Hva er vitsen med å ta til takke med noen? Er det så skummelt å være singel?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 Hva er vitsen med å ta til takke med noen? Er det så skummelt å være singel? Har du lest HI? Hva om man ikke får den man har lyst på da? Er det virkelig bedre å være alene resten av livet? Og spm mitt var om jeg synes det er greit å være "det beste han får".Anonymous poster hash: b86e1...218
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Sannheten er nok at mange tar til takke med det de kan få. Dette gjelder begge kjønn. Vi har jo sett gang på gang menn (eller kvinner) som har en flott og snill kone, plutselig bytter ut kona mot en ''enda flottere'' dersom de plutselig får sjansen til det. Tviler på at mange menn hadde takket nei, dersom en kopi av Angelina Jolie stod i døren. (Hadde han her stått i døra mi, så hadde kjæresten min hatt ett lite problem ) http://i1031.photobucket.com/albums/y380/Emma177/Damon%20salvatore/Episode-8-stills-damon-salvatore-16296830-2000-1298.jpg Endret 22. oktober 2013 av LonelyAngel
Gjest Det reven sa.. Skrevet 22. oktober 2013 #12 Skrevet 22. oktober 2013 Sånt har jeg aldri tenkt over.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #13 Skrevet 22. oktober 2013 Sannheten er nok at mange tar til takke med det de kan få. Dette gjelder begge kjønn. Vi har jo sett gang på gang menn (eller kvinner) som har en flott og snill kone, plutselig bytter ut kona mot en ''enda flottere'' dersom de plutselig får sjansen til det. Tviler på at mange menn hadde takket nei, dersom en kopi av Angelina Jolie stod i døren. (Hadde han her stått i døra mi, så hadde kjæresten min hatt ett lite problem )http://i1031.photobucket.com/albums/y380/Emma177/Damon%20salvatore/Episode-8-stills-damon-salvatore-16296830-2000-1298.jpg Er ikke det en litt trist tanke da? Både for deg og kjæresten! Hva med personlighet osv.? En ting er hva du går for i utgangspunktet, men så lenge man matcher på alle andre måter, så blir man vel etter hvert så glad i hverandre at det ikke er aktuelt med Angelina eller Brad uansett? Hvordan kan man vite helt sikkert at den andre elsker DEG?Anonymous poster hash: b86e1...218
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #14 Skrevet 22. oktober 2013 Sånt har jeg aldri tenkt over. Heldig du! Jeg tenker alt for mye :-(Anonymous poster hash: b86e1...218
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. oktober 2013 #15 Skrevet 22. oktober 2013 Er ikke det en litt trist tanke da? Både for deg og kjæresten! Hva med personlighet osv.? En ting er hva du går for i utgangspunktet, men så lenge man matcher på alle andre måter, så blir man vel etter hvert så glad i hverandre at det ikke er aktuelt med Angelina eller Brad uansett? Hvordan kan man vite helt sikkert at den andre elsker DEG?Anonymous poster hash: b86e1...218 Jeg føler ikke at det er trist, det er jo bare slikt det er.. Mennesker er egoistiske og vil ha det beste. Personligheten teller også selvfølgelig. Hvis det plutselig dukker opp en kvinne som har en bedre personlighet, samt ser mye mer attraktiv ut, så kan man risikere å bli dumpet. I og med at kjæresten din er sammen med deg, så liker han både utsiden og innsiden din Men det kan alltid dukke opp noen som tiltrekker mer, og passer bedre sammen med han. Men slik får vi bare håpe aldri skjer.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #16 Skrevet 22. oktober 2013 Det finnes ingen "The one". Det finnes kanskje en million potensielle "the ones" spredt rundt omkring i verden? De aller, aller fleste treffer vi aldri, fordi de rett og slett bor i helt andre land. En hel haug til blir vi heller aldri sammen med, fordi man treffes på ugunstige tidspunkt. Og så er det noen få som man passer sammen med, OG er så heldige å treffe på en gunstig tid i livet, OG som vi velger å jobbe for å funke sammen med. Er dere glade i hverandre, så gjør dere livet bedre for hverandre og respekterer hverandre, og da dumper man ikke hverandre bare fordi man får kjangs på en eller annen miss/mister universe. Anonymous poster hash: c8410...ead 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Det finnes ingen "The one". Det finnes kanskje en million potensielle "the ones" spredt rundt omkring i verden? De aller, aller fleste treffer vi aldri, fordi de rett og slett bor i helt andre land. En hel haug til blir vi heller aldri sammen med, fordi man treffes på ugunstige tidspunkt. Og så er det noen få som man passer sammen med, OG er så heldige å treffe på en gunstig tid i livet, OG som vi velger å jobbe for å funke sammen med. Er dere glade i hverandre, så gjør dere livet bedre for hverandre og respekterer hverandre, og da dumper man ikke hverandre bare fordi man får kjangs på en eller annen miss/mister universe.Anonymous poster hash: c8410...ead Det er det jeg også tenker. Og på et eller annet tidspunkt i livet må man nesten bare bestemme seg for å satse på en person man trives sammen med. Ellers kan man risikere å aldri finne noen.Anonymous poster hash: b86e1...218 1
gulsaft Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 (Hadde han her stått i døra mi, så hadde kjæresten min hatt ett lite problem ) http://i1031.photobucket.com/albums/y380/Emma177/Damon%20salvatore/Episode-8-stills-damon-salvatore-16296830-2000-1298.jpg AMEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå