Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært i kontakt med han på månedsvis. Minst et halv år. Vi slo opp for halvannet år siden, og de siste gangene vi har hatt kontakt før nå er det jeg som har sendt melding.

For noen uker siden, ut av det blå, sendte han melding og spurte om noe. Noe han helt enkelt kunne googlet og funnet svaret på på to sekunder. Han eeelsker google, så at han sender meg melding for å spørre, er ikke mindre enn merkelig.

Jeg svarte kort og greit. Ved tidligere kontakt har det gjerne vært en setning fra meg, en setnings svar fra han, en ny setning fra meg. Denne gangen skrev han langt og lengre enn langt om fremtidsplaner. Flere meldinger frem og tilbake. Ikke normalt fra hans side etter bruddet.

Så for et par dager siden fikk jeg melding igjen. En intern spøk vi hadde for flere år siden. Koselig, for all del. Men hvorfor i all verden vil ha ha kontakt igjen? To meldinger på like mange uker.

Jeg har vurdert å spørre han. Men, han har ikke alltid vært så god på å vite hvorfor han gjør som han gjør. Det er jo ikke sikkert han er bevisst på at han vil ha kontakt igjen engang..

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: ec91a...b9c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke enkelt å svare på. Men de første tankene jeg får i hodet er:

- Han hadde en annen jente som det nå er slutt med, så han prøver lykken hos deg (kanskje bare sex, kanskje mer).

- Han har hatt god nok tid på seg til å komme over deg/bruddet og er klar for et vennskap nå.

- Han har hatt god tid på seg til å reflektere over ting som har skjedd, har fortsatt følelser for deg og savner deg. Så han prøver seg nå, sjekker hvordan ståa er fra din side og hvor gode sjanser han har deg for å få deg tilbake.

Ut fra bruddet, hvordan du kjenner han som person, og hva du vet om han og hva han har gjort i løpet av tiden dere har vært fra hverandre, burde en av disse virke riktig? Ellers er det noe jeg ikke har tenkt på.

Skrevet

Han har ikke funnet noen annen, så derfor prøver han vannet ditt for å se om du er gira på noe igjen.

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Kanskje han har kommet over deg og ønsker å ha deg som venn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...