AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Så de ikke blir voldtatt og lurt til sengs av kåte gutter som bare vil tømme seg. Er bekymret for lillesøsteren min nemlig. Anonymous poster hash: b6708...7b3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 ha en sex-samtale med henne. forklar alt i detaljer. då kan det være hun blir litt mindre kåt og nysgjerrig Anonymous poster hash: b9d9b...c6b
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Så de ikke blir voldtatt og lurt til sengs av kåte gutter som bare vil tømme seg. Er bekymret for lillesøsteren min nemlig. Anonymous poster hash: b6708...7b3 Skjønner jeg godt.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Dette blir rett og slett for dumt. Og det sier jeg som faktisk har opplevd voldtekt. Folk med IQ over 30 burde skjønne at det finnes både snille kvinner og snille menn, og ikke fullt så snille kvinner og menn også. Anonymous poster hash: 16fae...7d5 2
Blod Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Folk burde begynne å lære dem fra start, at man skal ha respekt for folk.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Hevn...så typisk. Anonymous poster hash: af06e...ffa
Gjest Awzm me Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Man må lære av sine feil Ikke akkurat at de må bli voldtatt for å skjønne at man ikke skal være godtroende, det er jo bare å forklare. Men vanskelig å skulle si hvem som er ordentlige gutter, og hvem som er kåte gutter ute etter et knull. Men det kan hun finne ut selv, la henne leve sitt eget liv
Gjest BabyBlue Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Vel, det hun trenger er å bruke sunn fornuft, ikke at storesøster kommer springende så fort hun angrer etter å ha pult en gutt MED samtykke.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Lær henne heller å leve livet sitt, uten å dikteres av frykt. Anonymous poster hash: ce36f...28b
Gjest Daenerys Skrevet 22. oktober 2013 #10 Skrevet 22. oktober 2013 Tråden er ryddet for persondebatt. Persondebatt, trakassering eller trusler. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Daenerys, mod.
I Grosny Skrevet 22. oktober 2013 #11 Skrevet 22. oktober 2013 Så de ikke blir voldtatt og lurt til sengs av kåte gutter som bare vil tømme seg. Er bekymret for lillesøsteren min nemlig. Anonymous poster hash: b6708...7b3 Om sikkerhet. Jeg synes ungdommene bør være flinke til å holde sammen ute på byen. At de bør lære seg å ikke etterlate noen av flokken sin alene.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #12 Skrevet 22. oktober 2013 Det er jo stor forskjell på voldtekt og på å ligge frivillig med en gutt som bare er ute etter sex. Men for å ta det siste, så kan du fortelle henne at mange gutter vil ligge med en jente fordi de er kåt på kroppen hennes og de fleste andre jenters, og da bryr de seg ikke om personligheten hennes. Og at det da kan være lurt å bli godt kjent med en gutt før man eventuelt går til sengs med han. Anonymous poster hash: 6ea0b...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå