AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg er 18 år gammel, men fortsatt har ingen kjæreste, jeg føler at jeg har alt ei jente trenger, men ikke noe flaks, jeg har ikke så mye erfaring med kjærlighet. Jeg var kjempe glad i ei jente i fjør, men det var ho ikke, alt så jeg gikk litt for langt og det førte til at ho måte trekke seg tilbake, jeg syntes veldig synd på meg og hatt et helt år i helvete. Nå så slik at jeg føler meg veldig dårlig hver gang ser noen med kjæresten sin kliner eller skysser så syntes jeg bare synd på meg og at jeg er en idiot Hva skal jeg gjøre for å finne den rette vei?? Anonymous poster hash: 66990...3a7
frøkna Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Du er fortsatt veldig ung, så det er ikke noe uvanlig å ikke hatt noen særlige erfaringer enda. Prøv å ikke bli for intens om ei jente viser litt interesse, prøv å lær deg selv å trives i eget selskap da er det mye lettere for andre å trives i ditt selskap også
Gjest Summers Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg er 18 år gammel, men fortsatt har ingen kjæreste, jeg føler at jeg har alt ei jente trenger, men ikke noe flaks, jeg har ikke så mye erfaring med kjærlighet. Jeg var kjempe glad i ei jente i fjør, men det var ho ikke, alt så jeg gikk litt for langt og det førte til at ho måte trekke seg tilbake, jeg syntes veldig synd på meg og hatt et helt år i helvete. Nå så slik at jeg føler meg veldig dårlig hver gang ser noen med kjæresten sin kliner eller skysser så syntes jeg bare synd på meg og at jeg er en idiot Hva skal jeg gjøre for å finne den rette vei?? Anonymous poster hash: 66990...3a7 Ikke den rette til å gi kjæresteråd, men du kan ikke gå et helt år hvor du synes synd på deg selv.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Tren og kjøp ting. Anonymous poster hash: a16d7...eae
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Tren og kjøp ting. Anonymous poster hash: a16d7...eae Kjøpe ting?? Anonymous poster hash: b4677...1b3
Gjest Awzm me Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Ikke uvanlig å ikke ha hatt kjæreste når man er så ung, vel. Nei, du er ung, gå ut, lev livet, ras fra deg. Høres ut som om du bare vil ha en kjæreste for å ha en kjæreste, samme hvem det er, når du skriver som du gjør Nyt livet som det er nå, når du ser en du liker så kan du begynne å tenke på det, og hvordan du kan få henne interessert også
venus_ Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg hadde heller ikke hatt noen kjæreste når jeg var 18. Fikk min første når jeg var 19. Ikke stress med det! Det dukker nok opp noen for deg og
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Norske damer er vel generelt lite interesserte i utlendinger, men mindre du er tyrker ansatt i en tyrkisk bar. Anonymous poster hash: 38fce...28a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg hadde heller ikke hatt noen kjæreste når jeg var 18. Fikk min første når jeg var 19. Ikke stress med det! Det dukker nok opp noen for deg og Jo a, men hånda starter å bli sliten Anonymous poster hash: b4677...1b3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Norske damer er vel generelt lite interesserte i utlendinger, men mindre du er tyrker ansatt i en tyrkisk bar. Anonymous poster hash: 38fce...28a Jeg er ikke tyrker, er halvt norsk og halvt..... ganske høyt utdannelse studerer videre FSES i forsvaret Anonymous poster hash: b4677...1b3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg er ikke tyrker, er halvt norsk og halvt..... ganske høyt utdannelse studerer videre FSES i forsvaret Anonymous poster hash: b4677...1b3 Norske damer ikke interesserte i utlendinger hvorfor det da?? Nytt for meg Anonymous poster hash: b4677...1b3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg fikk ikke kjæreste før jeg var 24 år. Du finner kjæresten din når du først er blitt komfertabel med å være alene, og det siste du kunne tenke deg er kjæreste. Anonymous poster hash: 0a592...d7a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg fikk ikke kjæreste før jeg var 24 år. Du finner kjæresten din når du først er blitt komfertabel med å være alene, og det siste du kunne tenke deg er kjæreste. Anonymous poster hash: 0a592...d7a Må jeg leita da eller så skjer det plutselig?? Anonymous poster hash: b4677...1b3
Gjest Daenerys Skrevet 22. oktober 2013 #14 Skrevet 22. oktober 2013 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #15 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg fikk ikke kjæreste før jeg var 21 år. Du er fortsatt tenåring. Null stress. Om du begynner å stresse med det er det lett at andre oppfatter deg som desperat, og det er ikke bra. Vi kan ikke bestemme om du skal lete bevisst etter en eller ei, men det er smart å være sosial uten å være veldig på alt av mannfolk om du skjønner. Siden vi lever i 2013 kan du som kvinne ta intiativ, bare ikke gjør det for ofte for åpenlyst. Anonymous poster hash: 564aa...cfa
Gjest Elseby13 Skrevet 22. oktober 2013 #16 Skrevet 22. oktober 2013 Jeez, nyt ungdomstiden og singelliv! Problemer nå til dags, altså...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Jeez, nyt ungdomstiden og singelliv! Problemer nå til dags, altså... Jo a, men jeg er alt for opptatt og har virkelig ingen tid til å nyte ungdoms tiden, men litt tips om hvordan jeg kunne ha det gøy er vel bra også= ut og legge med jenter osv.. Jeg har ikke legget meg med noen for ca 12 måneder seiden , så det er litt neddd Anonymous poster hash: b4677...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå