Gå til innhold

Den jævla slangen på kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som er livredd og blir uvell av å se en slange på bildet til og med? Jeg tør ikke å gå inn på kg for da dukker jævligheten opp hver gang. Bildet er så nært at man virkelig ser det forferdelige vesnet:( Hvor lenge har kg disse innleggene?

Anonymous poster hash: aa348...c2d
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Ådustore alpakka!!!!! En slange!! Skal vi ikke utrydde alle slanger og slette alle bilder av slanger så ikke folk som er redde for bilder av slanger får ubehag?

Hæ?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også den er ekkel. Men ikke like ekkel som den tohodete slangen jeg har sett i enkelte nettaviser! :sjokkert:

• Liker 4
Skrevet

Ådustore alpakka!!!!! En slange!! Skal vi ikke utrydde alle slanger og slette alle bilder av slanger så ikke folk som er redde for bilder av slanger får ubehag?

Hæ?

Ja, det synes jeg er en god idé! Jeg skjønner ikke poenget med slike livsfarlige dyr, økosystemet klarer seg nok helt fint uten.

Anonymous poster hash: 77a5a...740

• Liker 2
Skrevet

Unødvendig å ha den der og den har lite med saken å gjøre.

• Liker 3
Skrevet

Hæ?

ja hilsen ts

• Liker 3
Skrevet

Er du seriøs nå? Skal hele verden innrette seg etter at du har irrasjonelle fobier? Skjerp deg. Ta et oppgjør med deg selv.

Anonymous poster hash: 04821...f43
  • Liker 3
Skrevet

Ja, det synes jeg er en god idé! Jeg skjønner ikke poenget med slike livsfarlige dyr, økosystemet klarer seg nok helt fint uten.

Men kjære verden, da er det ikke økosystemet som har en mangel, men du som åpenbart har digre huller i både evolusjonskunnskapen og etikken din...

Anonymous poster hash: 04821...f43

• Liker 2
Skrevet

En søt liten pyton jo. Den er ikke giftig og ikke farlig for oss i det hele tatt - om du ikke er en mus vel og merke.

Anonymous poster hash: e075e...c30
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Haha, hæ?

Har ikke lagt merke til noen slanger?

NVM! haha, liker slanger jeg :)

Endret av Awzm me
Skrevet (endret)

Hadde det ikke vært for slangene, hadde kornlagrene i India og China vært oppspist for lengst av mus og rotter. Og de holder også gnagerbestanden i Norge nede.

De fleste dyr har en eller annen verdi for økosystemet i sin helhet., selv om de bare er en liten del av det :)

Endret av Gamerfrue
  • Liker 5
Skrevet

Jeg hater slanger, men tåler å se et bilde altså...

Skrevet

Og så jeg som forventet en tråd om ulike slanguttrykk TS var gått lei av.......!

Anonymous poster hash: 9f25c...569
  • Liker 3
Skrevet

Skjønner deg godt, TS.

Jeg synes slanger er kule, men kan ikke fordra når det dukker opp bilder av edderkopper :/

Skrevet

ikke bilder av; slanger, flaggermus, biller, veps, humler, øyenstikkere, vannymfer, hunder, katter og hva ellers folk måtte kunne ha en fobi for?

For det må vel i tilfellet være en likt for alle?

Tror nok ikke folk med fobier kan forvente at resten av verden skal innrette seg etter dem. Selv har jeg ingen fobier, men kjenner folk som har både 1, 2 og 3 fobier.

og alle de ville artene har selvsagt flere nyttige funksjoner i økosystemet.

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Slangen er jo kjempe fin!

Jeg misliker de fleste insekter veldig sterkt, men skjønner veldig godt at verden ikke kan svive rundt mine fobier og at bilder av ekle ting er noe man risikerer å komme over titt og ofte på nettet.

Skrevet

Jeg er like redd slanger som deg. Jeg tror faktisk at slanger er det verste jeg kan se på TV.

Jeg så en på en dyrehage en gang holdt å besvime jeg.

Anonymous poster hash: 60528...91c
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Er det bare meg som er livredd og blir uvell av å se en slange på bildet til og med? Jeg tør ikke å gå inn på kg for da dukker jævligheten opp hver gang. Bildet er så nært at man virkelig ser det forferdelige vesnet:( Hvor lenge har kg disse innleggene?

Den har jeg ikke lagt merke til. :fnise: Jeg trodde du mente slang. Som språk type slang. :icon_lol:

Endret av Chiyo
Skrevet

Er så enig!! Slanger er det verste dyret jeg kan tenke meg. Klarer ikke å se bilder av de engang. Grøsser og blir kvalm. Jeg er ikke interessert i å kvitte meg med den frykten ved å bokstavelig talt se frykten i hvitøyet. *grøss*

Ekkelt bilde!!

Anonymous poster hash: 4e597...9de
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes slanger er litt søte jeg. Inntill de spiser et stakkars dyr. Men sånn er det med alle dyr :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...