Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med ugler for tida da? Plutselig eeeeelsker alle ugler og skal ha ugler på klærne, ulgepynt, uglekake, uglegardiner, uglebilder osv. Og alle har selvsagt alltid eeeeelsket ugler, alltid. Har i hvert fall ikke noe med mote å gjøre, neida.. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 9f95b...df0
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugler er jo faktisk helt utrolig kule, når de da blir mote og kommer på trykk på alt mulig skjønner jeg godt at folk kjøper det.

Sett deg ned og se på uglevideoer på utube. Du blir nok hekta selv!

Anonymous poster hash: 45b96...689
Skrevet (endret)

Jaaa, jeg er så lei! Synes egentlig at det var litt søtt i begynnelsen men det var back i 2009, hvorfor er dette fortsett ei greie?

red. Joa, ekte ugler er kjempekule! men hvorfor alle skal ha puter, smykker, ørten ugler til pynt osv skjønner jeg ikke. Men, to each his own.

Endret av AryaUnderfoot
  • Liker 3
Skrevet

Ugler har vært i interiør- og motebildet siden 2012, så det er ikke noe nytt.

Anonymous poster hash: 52232...8c1

Skrevet

bestemor har samlet på ugler i evigheter så for meg er det flott,da det er lett å få tak i gaver.

Anonymous poster hash: da69d...3d8
  • Liker 1
Skrevet

2012? Synes de har florert over alt de siste 4-5 årene. Men de er absolutt bedre enn mye annet fjas som kunne vært på mote. Forrige gang jeg kan huske så var det hodeskaller som var in, og det likte jeg ikke, vil ha hodeskallene mine i fred :(

Det er gøy å "samle" på noe, men da skal det være noe som er litt "vanskelig" å få tak i, ikke noe de har hundre forskjellige av i hver eneste butikk...

Anonymous poster hash: b1cf1...0a0
  • Liker 3
Skrevet

Wtf. Jeg har 2 ugler i skogen rett utenfor rommet mitt, som uuler hver natt presist klokken 1. Trodde det var flere som lidde nå. Det er hvertfall noe å irritere seg over. :jolie:

• Liker 3
Skrevet

Det er skikkelig irriterende. Min hjertes utkårede har en syk forkjærlighet til ugler, og har alltid hatt det. Så det har liksom vært litt spesielt å være på utkikk etter ugle ting på ferier og turer, men nå er det overalt og ikke så kjekt å finne det. Før måtte man virkelig jobbe for å finne noe stiligt med ugle motiv.

Anonymous poster hash: a768e...ca3
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det er visst like hot som disse fæle stjernene på alt hærsens interiøs og klær....grøss.

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg faktisk ikke fått med meg? Jeg hadde en lærer på ungdomsskolen som var veldig glad i ugler men det begrunnet hun med at hun var allergisk mot omtrent alle kjæledyr med pels. Det er den eneste personen som jeg virkelig har lagt merke til at digget ugler..

Gjest vilma2000
Skrevet

Dette har jeg faktisk ikke fått med meg? Jeg hadde en lærer på ungdomsskolen som var veldig glad i ugler men det begrunnet hun med at hun var allergisk mot omtrent alle kjæledyr med pels. Det er den eneste personen som jeg virkelig har lagt merke til at digget ugler..

Du har åpenbart ikke lest bloggen til fotballfrue:p

Skrevet

Ugler var det jo på aaaalt av barnestæsj og blogger når jeg var gravid i 2009! Er vel bare fotballfrue som er hekta på det nå??

• Liker 1
Skrevet

Men TS, du henger jo ikke med, ugler er jo på vei ut nå etter å ha florert på alt i årevis!

Rever derimot!! ;) og det begynte FØR den der Ylvis-sangen ja, var rever på strikkemønstre, trykk, puter osv i fjor alt :)

Anonymous poster hash: cc33c...454
  • Liker 1
Skrevet

*tusle stille og rolig vekk...*

• Liker 3
Skrevet

Har likt ugler så lenge jeg kan huske så da dette ble moderne var det irriterende. Alle skal ha ugle ditt og datt. Var gøy før for "alle" visste jeg likte ugler så det ble mange kjekke overraskelser fra utenlandsturer. Men nå er det ødelagt,florerer overalt.

Skrevet

Har alltid likt ugler, og kjempekult at jeg nå kan kjøpe ugleting overalt!

Anonymous poster hash: 0a85d...0bb
Gjest Keikolina
Skrevet

Kjøpte klær med motiver av ugler på til sønnen min da han var baby for 4 år siden, tror ikke det er så nytt.

Gjest Keikolina
Skrevet

Ugler var det jo på aaaalt av barnestæsj og blogger når jeg var gravid i 2009! Er vel bare fotballfrue som er hekta på det nå??

Jepp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...