freidig_91 Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hei, Jeg er veldig opptatt av miljø og sånn og skulle så gjerne ha kildesortert. Problemet er at jeg har en veldig liten leilighet, og jeg har ikke skapplass til tre forskjellige søppelbøtter. Eneste mulighet jeg kan tenke på er å ha de stående på stuegulvet, men det skaper lukt og jeg er redd for hva slags ”rykte” det vil gi meg. Hjelp! Kan noen si meg hvordan jeg skal løse dette problemet? Hilsen miljøbevisst
Gjest s@nd Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Samme problem her... Kan kun ha to bøtter med mat og en hvit pose med en god blanding av resten. Vet ikke hvor jeg skal ha resten. Vil ikke at leiligheten skal stinke... Får bare ta det når jeg har meg hus en gang...
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Kjøp mindre bøtter? Anonymous poster hash: a2042...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har kjøpt veldig små bossbøtter på Europris. Fullt mulig å få plass til tre slike på rad, selv om du har lite skap! Anonymous poster hash: 8e9e5...411
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Papp og papir bøtten kan du jo ha stående på gulvet. Den vil jo ikke lukte. Anonymous poster hash: a2042...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har liten plass. Papir og papp er jo luktfritt så sekken står bak en dør. Vasker all plast så da lukter ikke det. Vasker alt av glass og metall så det lukter ikke. Farlig avfall blir jo ikke akkurat store mengder så det er enkelt å gjemme bort. Panter når jeg er i butikken. Har en lav, men bred søppelbøtte til matavfall som står i skapet. Og så har jeg en som henger på skapdøren til restavfall. Anonymous poster hash: f6fce...e25
zimmy Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Plast som må rengjøres er det mer miljøvennlig å hive i restavfallet: http://www.gronnhverdag.no/nor/TM/Spoersmaal-og-svar2/Avfall-og-kildesortering/Rengjoering-av-plastemballasje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå