AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har nesten bare datet yngre menn. Går til helvete gang på gang, blir alltid dumpa. Nå er det en 25-åring som viser interesse. Virker veldig kjekk og god, og venninna mi sier han er en bra fyr. Men hvordan kan jeg la vær å havne i samme felle en gang til? I følge en som var frekk mot meg i går kl 17:33 så fortjener jeg å bli behandla dårlig.. er så mange slemme folk Jeg er forresten 32, går ikke etter playere, lever et rolig liv og er ikke noe partymenneske. Ønsker en mann å slå meg til ro med. Burde jeg kjøre løgndetektortest på gutten? Hvordan finne ut om han er en dritt? Anonymous poster hash: 21a6e...180
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Gutter rundt 25 kan deles i to grupper. De som leter etter noe seriøst, eller de som bare "vil ha noen nå". Hvor kan du plassere han, vet du det? Hvis du vil finne en mann å slå deg til ro med, bør vel kanskje mannen det også? Anonymous poster hash: 12335...9e1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Gutter rundt 25 kan deles i to grupper. De som leter etter noe seriøst, eller de som bare "vil ha noen nå". Hvor kan du plassere han, vet du det? Hvis du vil finne en mann å slå deg til ro med, bør vel kanskje mannen det også? Anonymous poster hash: 12335...9e1 Joda, jeg vet jo at menn er like forskjellige som oss damer Og jeg stoler på venninna mi og typen hennes (det er en av hans beste venner) når de sier han er en bra fyr. Men hvordan skal jeg tøre å date igjen? Tenk om han dumper meg? Også er han jo 7 år yngre enn meg. Hm. Vanskelig. Samtidig er jeg veldig smigret over at en sånn kjekk gutt vil møte meg Han er ikke sånn overkjekk, men ser veldig snill ut. Snille øyne. Litt dumt han bor i Sverige bare. Anonymous poster hash: 21a6e...180
Adhara Skrevet 22. oktober 2013 #4 Skrevet 22. oktober 2013 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå