Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist
Skrevet

Hei!

Jeg er en gutt på 23.

Har hatt et langvarig forhold til ei jente på samme alder (over 5 år)

Hun har nå bestemt seg for å flytte ut fordi hun er usikker på følelsene sine for meg...Hun er mere glad i meg som en venn enn en kjæreste.

Når jeg spør henne om hvordan det har kommet til dette punktet har hun ikke noen gode svar. Hun sier hun ikke har funnet noen andre. Men hun føler at det ikke er rktig mot meg å bo sammen på dette grunnlaget.

Er det noen som har noen gode tips å komme med i denne tunge stunden? Jeg er jo fortsatt veldig glad i henne!! Og ønsker å beholde henne som en kjæreste mere enn en samboer!

Alle tips og erfaringer mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Niniel
Skrevet

Jeg har vært i nesten samme situasjon, med et langt forhold som tok slutt fordi vi rett og slett ble for forskjellige etter hvert som vi ble eldre. Fra man er 18 til 23 forandrer man seg mye, og noen ganger fører dette til at et forhold ikke kan vare.

Det var tøft når det ble slutt, selv om vi begge var enige. Nå er jeg glad for at det skjedde, for å være i et forhold med en som du bare har venne-følelser for er ikke godt.

Det eneste rådet jeg kan gi deg er å tro på det hun sier, og gi henne tid til å bestemme seg for hva hun vil gjøre. Ikke mas eller press henne, det gjør nok bare vondt verre.

Jeg føler med deg, jeg vet hvor vondt det er å bli dumpet. Bare husk på at det går over, litt etter litt :klem:

Skrevet

Har selv vært i den situasjonen at jeg gjorde det slutt med samboeren da jeg var 25 pga at jeg følte meg mer som en søster til ham enn en kjæreste. Prøvde i det lengste å la være å slå opp, men jeg sluttet å tenne på ham og det gikk bare ikke.

Han slet i begynnelsen, men det fine er at vi er kjempegode venner ennå! Og det er sjeldent å være så gode venner med en ex. Jeg og min nye type kan besøke ham og hans nye kone, og overnatte der og ha det flott. Det er ikke så ofte (vi bor i forskjellige byer) men jeg setter utrolig stor pris på ham og er veldig glad i ham.

Vi klarte å snu bruddet til noe positivt, og han er fornøyd med å ha fått en ny partner som faktisk VIL ha sex med ham :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...