AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har behov for å øke mengden proteiner i kostholder, samtidig som at jeg holder kalorinivået nede. Kan dere gi meg noen forslag på raske, enkle ting jeg kan spise med mye proteiner. Som f.eks. passer til mellommåltid på jobb. Jeg forsøker også å kutte ned på melkeprodukter (pga uren hud), så om dere har forslag på andre ting enn melkeprodukter så hadde det vært bra Anonymous poster hash: 45861...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momaroria Skrevet 21. oktober 2013 #2 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kyllingkjøttdeig, kyllingfilet, biff... Jeg pleier å lage lunch med kyllingfilet og fullkornsris med litt grønnsaker dagen før. Kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 21. oktober 2013 #3 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kalkun, egg, svin, kylling, fet fisk etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 21. oktober 2013 #4 Del Skrevet 21. oktober 2013 Egg. Billig og fullt av vitaminer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Del Skrevet 21. oktober 2013 Spe på maten med bønner og linser. Billig og godt. Anonymous poster hash: 67933...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia Skrevet 22. oktober 2013 #6 Del Skrevet 22. oktober 2013 Skjekk ut bloggen http://www.kriweb.no/ Hun har masse oppskrifter med proteinrik mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #7 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg spiser kokt egg og valnøtter som mellommåltider på jobb. Anonymous poster hash: 0e204...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #8 Del Skrevet 22. oktober 2013 Tusen takk for tips Dere som sier egg, tar dere med dere kokte egg på jobb? Lukter ikke det litt sterkt? Har alltid tenkt at kokt egg ikke lukter så godt. Jeg deler kontor med andre, så er greit med ting som ikke lukter. Men det høres ut som en god ide, så kanskje jeg skal teste det ut. Anonymous poster hash: 45861...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 22. oktober 2013 #9 Del Skrevet 22. oktober 2013 Tusen takk for tips Dere som sier egg, tar dere med dere kokte egg på jobb? Lukter ikke det litt sterkt? Har alltid tenkt at kokt egg ikke lukter så godt. Jeg deler kontor med andre, så er greit med ting som ikke lukter. Men det høres ut som en god ide, så kanskje jeg skal teste det ut. Anonymous poster hash: 45861...625 Jeg koker og steker egg på jobben. Vi har kjøkken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #10 Del Skrevet 22. oktober 2013 Kjøtt, fisk og nøtter. Men: finner du en matvare med mer proteiner enn tørrfisk er du god! http://treningstips.org/matvarer-med-mye-protein/ Anonymous poster hash: bdb31...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #11 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ha kokte skrellede egg i kjøleskapet. Anonymous poster hash: bdb31...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders42 Skrevet 23. oktober 2013 #12 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg vil slå et slag for okselever ! Levergryter er kjempegodt, kan lages i mange varianter , er billig og inneholder mye protein og andre sunne saker som jern og vitaminer! Prøv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. oktober 2013 #13 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tunfisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 23. oktober 2013 #14 Del Skrevet 23. oktober 2013 Havregryn og proteinpulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsiprinsessa Skrevet 14. november 2013 #15 Del Skrevet 14. november 2013 Alt av kjøtt, fisk og egg. Hadde kanskje vært en idé å bytte ut pasta/ris/poteter med f.eks. bønner, linser eller kikerter, som inneholder mer proteiner..? Og spise mer kjøttpålegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #16 Del Skrevet 14. november 2013 Skyr, tunfisk, kyllingfilet, laks, karbonadedeig, egg, svinekjøtt, skinke, linser, melk, kesam, cottage cheese.... Anonymous poster hash: 5d3a4...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #17 Del Skrevet 14. november 2013 Du kan steke maten hjemme, så lager du till grønnsaker med kylling/karbonadedeig/laks/svinekjøtt i en matboks, og spiser på jobb. Det smaker like godt kaldt, som varmt. Eller så er skyr et godt alternativ. En skyr inneholder hele 16 g protein. (Den lille boksen) Egg kan du koke hjemme, og skrelle på jobb. Lukter litt men. Anonymous poster hash: 5d3a4...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 14. november 2013 #18 Del Skrevet 14. november 2013 Er forresten ikke så heldig å spise tunfisk ofte, alt for mye tungmetaller til at det bør spises f.eks flere ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 14. november 2013 #19 Del Skrevet 14. november 2013 Er forresten ikke så heldig å spise tunfisk ofte, alt for mye tungmetaller til at det bør spises f.eks flere ganger i uka. Ikke tunfisk på boks, den ansees som trygg da de nå benytter yngre/mindre fisk til boks kontra fersk/frosset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå