Windy Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Dere som vil vente til å kveld, bør styre unna Dagbladet, for de røper hvordan det ender på forsiden...
Gjest Myumi Skrevet 3. mai 2004 #2 Skrevet 3. mai 2004 Dere som vil vente til å kveld' date=' bør styre unna Dagbladet, for de røper hvordan det ender på forsiden...[/quote'] Alle vet hvordan det ender, det ble avslørt for snart 2 mnd. siden.
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Hva ble avslørt for 2 mnd siden?? Litt uklar tekst her...
Gjest Myumi Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Hva ble avslørt for 2 mnd siden?? Litt uklar tekst her... Hvordan Sex and the City slutter. Den siste episoden blir sendt på norsk TV3 i kveld.
Malou Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 Sarabi, Det dreier seg om hvordan Sex and the City ender. Jennifer
Windy Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2004 Så selv episoden dagen etter at den gikk i USA, men jeg tenkte bare å være litt grei
Gjest Myumi Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Så selv episoden dagen etter at den gikk i USA' date=' men jeg tenkte bare å være litt grei [/quote'] Vi er ikke helt bak mål selv om vi bor i Norge vet du. Hvordan SatC sluttet var sak både i norsk tv/radio/aviser dagen etter at siste episode ble sendt i USA. De aller fleste fikk det med seg da.
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #8 Skrevet 3. mai 2004 Ah..... NÅ forstår jeg :D Jeg som ikke følger med, forsto ikke helt den forkortelsen.... Takk for svar
Piñacolada Skrevet 3. mai 2004 #10 Skrevet 3. mai 2004 Hva med de som har prøvd å unngå å høre hva som skjer da??
Gjest Myumi Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Hva med de som har prøvd å unngå å høre hva som skjer da?? Da har de hatt nok å gjøre de siste ukene.
Piñacolada Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Det stemmer, men jeg syns det blir litt feil å si at "alle" vet hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå