Gå til innhold

Er det vanlig å onanere i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år tilbake kjørte en kollega og meg selv E18 gjennom oslo , bilen vi kjørte var av en type som er litt høyere enn en personbil. Like ved området som jeg tror kalles Frognerkilen kom en liten ford glidende opp på venstre side av oss , og som man alltid gjør når man ser en bevegelse i sidesynet så tar man et raskt overblikk , det samme gjorde han som kjørte og ropte nærmest ut til meg som satt i passasjersetet , SE DER , hei hun sitter å peller seg på musa ! Sjekk der a ! Han ble helt rabiat og jeg lente meg over og kikket ned i bilen , der satt hun med buksene nede og fingret heftig seg selv før bilen forsvant videre . Artig opplevelse , er dette vanlig ? Har tenkt på det der mange ganger. Fikk ikke noe særlig glimt av åssen hun så ut, men det var jo et litt opphissende syn da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det ikke var hun som kjørte.....

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: e112f...256
Skrevet

Da så. Aner ikke hvor vanlig det er, men da var hun iallefall ikke beskjeden. :P

• Liker 1
Skrevet

Begynner å se et mønster i Anders"42" sine innlegg. Heftige hytteturer, knulling på kjøkkenbenken og nå bilonanister... joda.

Anonymous poster hash: d00ae...e4b
  • Liker 7
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

kanskje ho klødde godt pga sopp?

Skrevet

Begynner å se et mønster i Anders"42" sine innlegg. Heftige hytteturer, knulling på kjøkkenbenken og nå bilonanister... joda.

Anonymous poster hash: d00ae...e4b

Hva mener du ? ER ikke dette en tråd for seksualitet ? Noen ganger kan verden faktisk bestå av mer enn det man selv har opplevd , utrolig nok. ;)

Skrevet

etter x antall år sittende høyt oppe i en lastebil, hvor man har veldig ok syn inn i personbiler man passerer, så kan jeg bekrefte at ja - det er vanlig. folk bedriver de snodigste ting mens de kjører bil.

• Liker 2
Skrevet

Hadde dama mi fingra seg i bilen min, hadde det blitt på huet og ræva ut ass. Fitte er digg, men skal faen ikke ha noe fittesaft på rattet og tiptronicsa... Får hu ikke nok får hu ta på seg plasthansker og sette seg i grøftekanten istedet.

Anonymous poster hash: 0059a...33b
  • Liker 1
Skrevet

Eh...nei..haha. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 6a82b...227
Skrevet

Har aldri gjort det når jeg har kjørt,men det har jo hendt at jeg har svingt av veien og tatt en pause fra kjøringa......

Skrevet

Har aldri gjort det når jeg har kjørt,men det har jo hendt at jeg har svingt av veien og tatt en pause fra kjøringa......

Det er jenta si det. Regner med at du brukte plasthansker eller en solid dose Antibac etterpå? Ratt med fittelukt er motbydelig.

Skrevet

Det er jenta si det. Regner med at du brukte plasthansker eller en solid dose Antibac etterpå? Ratt med fittelukt er motbydelig.

Personen du svarte nå er mann, så tviler på at han har ei fitte.

Anonymous poster hash: 064cf...d33

Skrevet

Personen du svarte nå er mann, så tviler på at han har ei fitte.

Det stemmer, men jeg har hatt trynet begravd inni diverse fitter opp gjennom åra, og den lukta har ingen ting på et bilratt å gjøre. Hva om du plutselig skal låne bort bilen til noen? Da går praten fort, og vips så er du hu med fittelukt på rattet uten å vite det.

Det samme gjelder selvsagt oss mannfolk, men vi har såpass respekt for kjøretøyet vårt at vi ikke gnir kjønnlukt over rattet etter å ha runka. Da blir det enten brødpose som hanske/spermbeholder eller INGEN ting.

Skrevet

Det er mulig du ikke helt forstår hvordan lukt-typer fungerer fra biologisk materiale, men med mindre det er snakk om luktstoffer fra råtnende kjøtt og noen grønnvekster, så vil ikke lukten greie å bli sittende over lengre tid. spesielt ikke siden de fleste biler har ratt av gummimaterialer eller lær.

Skrevet

Fersket en ganske så kjekk mann en gang, haha. Kan fortelle...

Jeg hadde nylig fått lappen og fikk låne min fars arbeidsbil til å kjøre til matbutikken for å handle litt. Bilen hans er litt høy, så jeg kan lett se ned på mindre biler og se rett inn, ikke sant. Det var rødt lys og jeg stoppet, så meg litt rundt. Det røde lyset skiftet aldri, så ble sittende der litt, og så så jeg meg til høyre, der det sto en bil ved siden av meg. Og så med en gang HELE han. Buksene var dratt halveis ned, og han satt der, med hånda på ståpikken sin og runket i vei. Jeg snudde meg kjapt og fikk litt sjokk. Begynte å banne inni meg og lurte på når det skulle bli grønt. Etter noen sekunder måtte jeg bare se en gang til og denne gangen stirret jeg litt. Fikk sett åssen han så ut å, og husker å tenke "Han var kjekk... så hvorfor runker han i bilen egentlig?" haha! Tror jeg stirra litt for lenge, for plutselig snudde han seg og så på meg. Han virket litt flau, men samtidig stoppet han ikke. Jeg klarte å SMILE til han før jeg flyttet blikket rett fram igjen og heldigvis ble det endelig grønt så jeg kunne kjøre.

Beste kjøre-opplevelsen jeg har hatt, tror jeg ;)

Ah ah ah... vent! Historien er ikke ferdig. Jeg kjørte inn mot Kiwi og parkerte. La merke til at mannen som runka kom og parkerte ved siden av. Han gikk ut av bilen og rett inn i butikken mens jeg ble sittende i bilen og lure på om jeg også skulle gå inn... "hva tenker han på egentlig?!" tenkte jeg. Ble egentlig litt forbanna, men ga faen og gikk inn i butikken selv. Og selvfølgelig står han bak meg i kassa også og det eneste jeg klarer å tenke på er hendene hans... vasket han seg etter at han runka? Siden køen var litt lang, hadde jeg god tid på meg til å tenke litt. Og etter mye om og men snudde jeg meg og så han rett inn i øynene og så begynte jeg å flire. Han rødmet og løftet på øyenbryna. Så hvisket han "Du stirra". Jeg klarte ikke å slutte å flire og så ned på hendnee hans. "Har alltid våtservietter i bilen" sa han.

Jeg betalte og gikk mot bilen, satte meg inn og startet bilen da han banket på vinduet. Jeg åpnet den og da beklagde han at jeg måtte se det. Jeg sa at det var helt greit og at han burde være litt mer forsiktig neste gang... Han begynte å le, men virket å være enig og vinket farvel.

Ca to uker etter den dagen, møtte jeg han på byen. Vi kom i snakk og han virket som en superhyggelig fyr. Selv om han runket i bilen. Har ikke møtt han siden da. Tror det er rundt en måned siden nå :P Venninnene mine digger den historien og ber meg alltid fortelle den i fylla. Dessuten mener de at jeg burde få nr hans og se om det kan bli noe! Haha, er litt vanskelig for meg med tanke på hvordan vi møttes første gang.

Anonymous poster hash: feb13...721
Skrevet

Har aldri falt meg inn i hvert fall. Ikke alene.

Skrevet

Jeg har aldri onanert i bilen, men typen har blitt kost med mens han har kjørt noen ganger og jeg vært passasjer

:-D

Skrevet

Jeg har aldri onanert i bilen, men typen har blitt kost med mens han har kjørt noen ganger og jeg vært passasjer

:-D

Gjorde jeg også med eksen et par ganger før xD Litt pirrende da...

Anonymous poster hash: feb13...721

Skrevet

tenke "Han var kjekk... så hvorfor runker han i bilen egentlig?" haha! Tror jeg stirra litt for lenge, for plutselig snudde han seg og så på meg. H

Hvor stygg må man være for å runke i bilen da? :)

Anonymous poster hash: e039d...4fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...