Gjest Muslingen Skrevet 3. mai 2004 #1 Skrevet 3. mai 2004 Min kjære vil ha karaoke utpå kvelden. Synes det blir litt for teit jeg... Hva hadde dere tenkt om noen plutselig dro fram en karaokemaskin i et bryllup?? Må legge til at dette er en ungdomsfest... Hæla i taket og alt det der.
Ingeborg Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Personlig ville jeg ikke hatt særlig sans for det, men hver sin smak. Er vel ikke noe annet enn at vi inviterer alle våre begavede venner og slektninger til å lage en liten konsert, egentlig.
frosken Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Vil si det kommer an på stilen på bryllupet. Dersom hele bryllupet er lagt opp som en fest - ja da er det vel ikke noe teitere å ha karaoke enn i en hvilken som helst annen fest. Men hvis resten av bryllupet er veldig formelt, ja da ville jeg nok syntes at det kræsjet litt.
Gjest Tex Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Jeg hadde digga det. Jeg elsker karaoke! Men ikke hele kvelden, da....
Arwen Skrevet 3. mai 2004 #7 Skrevet 3. mai 2004 Å ha karaoke en stund synes jeg var en super ide! Vi skal leie karaoke maskin til mammas og pappas sølvbryllup neste år
Scorpina Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 Å ha karaoke en stund synes jeg var en super ide! Vi skal leie karaoke maskin til mammas og pappas sølvbryllup neste år Enig!! Vi skal ha levende musikk i vårt bryllup og vi vet av diverse kilder at det er noen synge-habile gjester som skal synge noen sanger for ossk...men hvis det blir VELDIG mange slike "gjesteopptredener" vil jeg sette foten ned. Det er jo bandet som skal underholde.....
Gjest Xavia Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 Min kjære vil ha karaoke utpå kvelden. Synes det blir litt for teit jeg... Hva hadde dere tenkt om noen plutselig dro fram en karaokemaskin i et bryllup?? Må legge til at dette er en ungdomsfest... Hæla i taket og alt det der. Personlig synes jeg dere skal gjøre festen akkurat sånn som dere vil. Mange vil sikkert elske karaokemaskinen, andre ikke, men man må jo ikke opp å synge da. (Det er vel lov å le av de som synger hvis man heller vil det.) Det er deres dag! Husk det.
Gjest Madley Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Vi skal ha karaoke utpå kvelden/natta. Skal også ha levende musikk, men regner med at de kanskje spiller til ett/to. Og festen skal vare myyye lenger enn som så..
Engel Skrevet 4. mai 2004 #11 Skrevet 4. mai 2004 Jeg HATER karaoke! Men hver sin smak... Når har dere tenkt å ha dette da? Vi rakk knapt danse vi i vårt bryllup.. det går i ett hele kvelden
Gjest Madley Skrevet 4. mai 2004 #12 Skrevet 4. mai 2004 Vi skal feste til dagen gryr, så på et eller annet tidspunkt skal vi nok få skvisa det inn....
Gjest gjest 0 Skrevet 4. mai 2004 #13 Skrevet 4. mai 2004 Jeg synes det er helt ok med karaoke, så lenge det ikke blir påtvunget at noen må synge... Da blir det bare pinlig og dumt. Kanskje dere kan alliere dere med noen venner som liker å synge karaoke, så kan de starte. Hvis det blir en suksess hiver flere seg på i løpet av de første 5 sangene tror jeg... Men det er nok lurt å gjemme det til litt sent på kvelden når humøret er på topp! Pam
Gjest Pet Skrevet 4. mai 2004 #14 Skrevet 4. mai 2004 Det kommer vel helt an på hva slags fest men skal ha!? Skal men ha det litt formelt så passer det vel kanskje ikke så bra med karaoke. men har man tenkt å ha litt party(det skal vi!) så kan det bli et kjempemorsomt innslag!
Grooo Skrevet 4. mai 2004 #15 Skrevet 4. mai 2004 Hvis dere vil ha karaoke så har dere det! Det er deres bryllup, og dere gjør akkurat som dere vil I vårt bryllup i fjor sommer gjorde vi alt som vi ville. Var sikkert de som syntes det var rart at det ikke var bar etter middagen, og at ting var sånn og sånn, men det var slik vi ville ha det og vi blåste langt i hva andre hadde hatt før oss eller kom til å tenke om det. Vi hadde en fantastisk dag, og jeg tror jammen de fleste av gjestene hadde det også!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. mai 2004 #16 Skrevet 4. mai 2004 Jeg synes det er helt ok med karaoke' date=' så lenge det ikke blir påtvunget at noen må synge... Da blir det bare pinlig og dumt. [/quote'] Karaoke er ikke min stil og ikke noe jeg ville hatt selv, men sikkert ok om dere og vennene deres liker det. Men veldig enig med Pamella om at det må være en frivillig ting.
MarianneE Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 personlig synes jeg ikke karaoke hører hjemme i et bryllup, men det viktigste er jo at dere velger noe som er "dere"! Er dere veldig glad i det, og folk rundt dere er klar over det, så er det kanskje naturlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå