AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Noen her med tips? Hater det egentlig, men er så blek for tiden, og ønsker å kutte ut solarium. Vil ikke at den skal være for mørk, den må være BRUN i fargen og langt i fra oransje, samt ikke lukte noe særlig. Dette med lukten er så utrolig viktig, fordi jeg har opplevd altfor mange ganger å stinke i flere dager etter påføring, selv etter dusj. Tips? Anonymous poster hash: c87a3...cc5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 For ansiktet liker jeg Dior sin. Husker ikke navnet men den er i en gulltube. Lukter ikke og er fin på. Den er litt svak, så jeg syns den passer fint til nordiske damer på denne tiden av året når det er pent med LITT farge. Anonymous poster hash: 7659a...e79
Magnifique Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Hei. Jeg bruker akkurat nå en selvbruner fra Clarins. Husker ikke helt navnet, men den er god, og gir ikke for mye farge. Ellers kan jeg anbefale Lancôme sin Flash bronzer - den gir en naturlig, brun farge - og er ikke for mørk, heller. Endret 21. oktober 2013 av Magnifique
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå