Gå til innhold

Pakkekalender til 20-åring som bor på hybel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir bare en liten kalender, har ikke råd til mer enn ca. 300 kr :(

Hva kan jeg gi? I fjor fikk hun et juleservice. Noen gode forslag til hva en student kan trenge? :)

Anonymous poster hash: c9902...d63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har søstrene grene i nærheten så kan du jo dra dit !:) Der har de kjempemye fint til en billig penge :)

Anonymous poster hash: c6da4...77e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har søstrene grene i nærheten så kan du jo dra dit ! :) Der har de kjempemye fint til en billig penge :)

Har desverre ikke det, hvit ikke hadde jeg handlet meg ihjel :P

Elsker søstrene grene, men er 9 timer til nærmeste butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke det, hvit ikke hadde jeg handlet meg ihjel :P

Elsker søstrene grene, men er 9 timer til nærmeste butikk.

Oj, da ble det litt verre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler egentlig at jeg bare finner småskit, ikke mye nyttig som koster 10 kr? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 20åring trenger ikke pakkekalender! Hva med en liten fin adventsgave heller, i stedet for 24 pittesmå unyttige ting? Kan fks være et undertøysett, en fin pysj, en CD, etc...

Klem fra 20åring som har bodd hjemmefra siden jeg var 16 og aldri hatt pakkekaldender, men overlevd likevel :fnise:

Anonymous poster hash: d0dd0...7ff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp heller en gave til hver søndag i advendt! Da får hun litt større ting. Evt kjøp henne en flax-kalender. Pakkekalender med småskit trenger ingen ;)

Anonymous poster hash: b2e8e...e13
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 20åring trenger ikke pakkekalender! Hva med en liten fin adventsgave heller, i stedet for 24 pittesmå unyttige ting? Kan fks være et undertøysett, en fin pysj, en CD, etc...

Klem fra 20åring som har bodd hjemmefra siden jeg var 16 og aldri hatt pakkekaldender, men overlevd likevel :fnise:

Du har helt rett i at en 20-åring ikke trenger pakkekalender. Men det er koslig om man får en fordi :)

Jeg blir 20 i desember og jeg får fortsatt pakkekalender. Men det kan sikkert være fordi jeg fortsatt bor hjemme og har 4 yngre søstre som også får.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt over 20, og får fremdeles pakkekalender tilsendt fra mamma :P Hører til i adventstiden :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Møremor

Bestikk, sokker, telys, noe du syr: skopose, handlepose f eks, hekla grytekluter eller gryteunderlag, 4 dager med noe som ikke koster noe, sitater f eks, magnet, kinobillett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 og får fortsatt pakkekalender, hurra for å være bortskjemt!

Men jeg får ikke hver dag da, og det er heller ikke sånn at studenter er så veldig kresne på gaver (jeg er i alle fall ikke det) setter pris på ting som er nyttige fremfor drit som bare blir liggende å slenge. Studieredskaper (penn, notatblokk), skjønnhetsprodukter (lypsyl, negelakk), er oppmuntrende kort, ting til leiligheten (en pakke telys, teposer)

Anonymous poster hash: 276f8...5b0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe en pakke twist og dele opp.. Hvis det er jente kan du få tak i små parfymeprøver ol gratis.

Anonymous poster hash: 9b835...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan kjøpe mye billig på ebay. Myke sokker, smykker, ringer, armbånd, strikker, klemmer, hårbøyle, skrivesaker, sminke og sånn til 5-20 kr stk.

Anonymous poster hash: 454e5...aa0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyggis,tannkrem,bomullpads,q-tips, dusjsåpe (ofte tilbud), suppeposer, nudler, lys( tilbud på Nille), hårstrikker (tilbud på Bik Bok), lepomade

Anonymous poster hash: b1a3e...369
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo tidlig ute med planlegging, så da ville jeg bare gått på eBay og slått deg løs!

Du får uendelig mye crap latterlig billig der, alt de har på Søstrene Grene og mer til ;) Masse morsomt som man ikke får i Norge også.

Jeg kjøpte f.eks. nettopp en aluminiumslommebok/kortholdersak til en tier inkludert frakt, jeg så den på en norsk nettbutikk til 300kr og tenkte at den ville jeg ha. Og voila, eBay har ørten forskjellige til null kroner, som denne http://www.ebay.com/itm/Pocket-Waterproof-Business-ID-Credit-Card-Wallet-Holder-Aluminum-Metal-Case-Box-/130906365726?pt=US_Men_s_Accessories&var=&hash=item1e7aa09f1e.

Et annet kjøp jeg gjorde nå nettopp var en kjempefin beanie-lue til 4 dollar inkludert frakt. Og den kjøpte jeg ikke fordi jeg er tilbudsjeger, jeg googlet etter nøyaktig sånn lue jeg ville ha og den jeg fant kostet tilfeldigvis ingenting.

Har også kjøpt sokker, undertøy, rare strømpebukser, smykker, mobilcover, pilleboks, nøkkelanheng, løsvipper, cleareyes, hårspenner og masse annet rart til 20-lappen der. Bare fantasien setter grenser.

Nå kjenner jeg min fantasi satt en grense, men nå kjenner jeg ikke datteren din så godt :)

Anonymous poster hash: 1363d...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foreslår en gave hver søndag i advent, som en over her :)

Hva med å bake pepperkaker/kakemenn å gi henne ene søndagen? Eller gi ingredienser/pepperkakedeig med pynt til, så hun kan lage selv?

Julete

Ingredienser til varm sjokolade

En fin julekule/pyntegjenstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 20åring trenger ikke pakkekalender!

Hvem er det egentlig som trenger pakkekalender? Vi trenger jo ikke julegaver heller men det er stas for både store og små.

Vi er en gjeng voksne damer på over 30 som elsker å lage pakkekalender til hverandre. Vi bruker nok nærmere 500 kr på stasen men storkoser oss med det :danse:

Eksempler på ting jeg har gitt/fått i kalenderen: Sjokolade, teposer, coasters (sånn brikke til å ha under glass), kule reflekser, små telysglass, julefigurer/julepynt, hjemmelaget julegodis/julekaker, sitteunderlag, jule-CD (gjerne "hjemmebrent"), julegavemerkelapper, fine stearinlys, varme sokker og flaxlodd.

Anonymous poster hash: a79e9...2be

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager pakkekalender til kjæresten på 21 (som er mann altså) og jeg har til nå pakket inn en kopp som det står "glad i deg" med et hjerte på som jeg kjøpte for 10 kr på eurospar, et sånt klokke-egg man har på kjøkkenet som kostet sånn 15 kr, en dings man surrer ørepluggene (eller hva det heter) rundt sånn at det ikke blir en floke til ca 30 kr, en pakke te, en pakke lys, en sånn førstehjelpspose i en nøkkelring, salatkrydder og en deodorant. Jeg skal også kjøpe flaxlodd, julekaffe, julebrus, julemarsipan, en liten sjokolade, hårgele (ja, den er litt dyrere..), lue og en t-skjorte på julaften (han får i tillegg julegave)

Så det er sånn ca det jeg har kommet opp med. :)

Anonymous poster hash: c7147...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...