Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i litt per to år. Kjøresten min har et veldig stort behov for å få bekreftelse og søker derfor dette hos alle kjønn. Det er ok. Men han har vært utro flere ganger, noe jeg sliter litt med. Eg sa jeg trengte tid for meg selv i sommer så vi var hvert for oss hele sommeren. Helt til slutten av sommeren hvor vi begynte å finne tilbake til hverandre igjen. Han sa at denne perioden hadde han ikke klart å ha sex med noen, for han hadde vær så lei seg. Jeg stussa litt å klarte ikke å ta dette som en sannhet. Jegfortlte at ja jeg hadde hatt sex med to stykker. Jeg ville t han skulle velge om han syntes det er ok eller ikke. Han ble sur og uvell. Jeg prøvde få han til å skjønne at det var ikke noe annet enn sex. Senere fikk jeg vite gjennom facebooken hans at han har jo htt sex med hvertfall tre fore stykker den perioden han lissom vr så lei seg. Det skal sies at de er han som har jobbe hele sommeren for åfå meg tilbake vie meldinger telefoner osv.

Saken er vell t jeg vil være sammen med han virkelige. Men jeg blir så usikker på han inni hjertet mitt. Å det har jeg fortalt han, men han sier at det er kun jeg som kan gjlre noe med dette. Han har tross alt ikke vært utro de to siste måndtene... Kan jeg klare å overse jugingen hans tror dere, eller kommer jeg til å bli gæren da? Hehe... Hva kan jeg kreve av han? Hva kan jeg ikke kreve av han.. Tenker at ett ultimatum fra min side måååå jo være innafor? Denne helgen dumpa han meg foresten fordi at jeg har vært så nægete på den måten at jeg har bedt han ringe litt ekstra, sende litt snap chat osv.. Han har ikke hatt batteri de siste gangene han var ute på byen å jeg har bare blitt stressa... Hva kan jeg si til han så han forstår mg, eller er det umulig??

Anonymous poster hash: 945c1...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke tatt opp kontakt med han, ihvertfall..

• Liker 5
Skrevet

Uff, dette blir bare slitsomt for både oss som skal lese, og dere to. Skjønner ikke at dere orker, noen av dere.

Slutt å ha sex med andre begge to, konsenterer dere om hverandre hvis dere skal ha et forhold. Så enkelt er det. Ikke så vanskelig heller.

• Liker 1
Skrevet

Så han kan være utro så mye han vil, men når du har sex med noen andre da det er slutt så blir han sur? Hvis du tar han tilbake må du nok bare akseptere at han har så ujevne regler i forholdet deres eller prøve å få til et åpent forhold. Men jeg hadde aldri orket noe sånn.

• Liker 1
Skrevet

Takk får svar:)

Ja jeg vurderer å akseptere det, for å endre han det vil være umulig. Ha skal gå i terapi faktisk. Men jeg klarer ikke se for meg at han slutter å være utro selvom.. Men han gjør jo mye for å bevise. Men når det kommer til stykke så føler jeg ikke at han er her for meg som jeg er her for han.

Skrevet

Han har faktisk ikke vært utro de siste to mnd?!? Fantastisk, sounds like a keeper.

• Liker 4
Skrevet

Set med at han ikke har vært utro de to siste måndtene var en opplysning om at han bedrer seg. Jeg vet at han er utro for å få den bekreftelsen han aldri har fått pga han har ikke foreldre.

Skrevet

eh det er da mange som har vokst opp under mindre bra forhold som ikke er utro. Jeg tror du er desperat etter å ikke være ensom og driver å finner på unnskyldninger og forståelser.

Anonymous poster hash: 557dd...4aa
  • Liker 1
Skrevet

Herregud... man får de mennene man aksepterer.

Anonymous poster hash: 503ca...6c3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha han, han er så perfekt for meg bortsett fra det med utroskapen

Skrevet

Kjøresten min har et veldig stort behov for å få bekreftelse og søker derfor dette hos alle kjønn.

Hvor mange kjønn er det egentlig snakk om her?

Jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor folk på død og liv må være sammen når det er helt åpenbart at alderen tilsier at det er bedre å svime rundt og være fri :)

• Liker 1
Skrevet

Set med at han ikke har vært utro de to siste måndtene var en opplysning om at han bedrer seg. Jeg vet at han er utro for å få den bekreftelsen han aldri har fått pga han har ikke foreldre.

hahahhaha,unnskyld meg,men hva sa du? dummeste jeg har hørt.

Anonymous poster hash: 53875...6aa

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan jeg vite hva han vil med meg?:/

Skrevet

Jeg vil ha han, han er så perfekt for meg bortsett fra det med utroskapen

Da må du nok bare godta at du har en utro gutt da.

• Liker 1
Skrevet

Nei vettuhva. Hvis det er synd i ham pga mangel på foreldre og du synes han trenger noen, så får du heller bare være en venn. Skal du fortsette å være kjæreste med det der så havner du på institusjon for psykisk syke selv snart. Med mindre du plutselig tar en helomvending og er 100% komfortabel med åpent forhold, da.

Anonymous poster hash: 0df73...bbc
  • Liker 1
Skrevet

J jeg merker at livslysten min er mindre... Å jeg har nok blitt utsatt for psykisk vold... Men noen ganger lurer jeg på om det er jeg som er den slemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...