Gjest Kv84 Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Noen som har funnet tilbake til sin første kjæreste etter mange år fra hverandre og andre forhold? Akkurat som om det er noen tanker og følelser som er så spesielt ved den første kjæresten. Endret 21. oktober 2013 av Kv84
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 tror det er veldig lite sansynlig at jeg blir sammen med min første kjæreste igjen iallefall:P Siden han tydeligvis hater meg Ikke at det bryr meg, da jeg har det kjempefint med min nåværende kjæreste Anonymous poster hash: bd400...fc2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Det hadde aaaaaldri komt til å skje meg meg ivertfall. Nå tenker jeg "Hvorfor i *** ble jeg sammen med han egentlig?", men det tenkte jeg tydligvis ikke da. Nei nå har jeg kjæreste, og det håper jeg varer livet ut! Anonymous poster hash: 0d397...f72
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 tror det er veldig lite sansynlig at jeg blir sammen med min første kjæreste igjen iallefall:P Siden han tydeligvis hater meg Ikke at det bryr meg, da jeg har det kjempefint med min nåværende kjæreste Anonymous poster hash: bd400...fc2 Hva var det som skjedde? Fortell! Fortell! Anonymous poster hash: 8c837...808
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Hva var det som skjedde? Fortell! Fortell! Anonymous poster hash: 8c837...808 Han hadde gjort det slutt sånn i desember en gang(noen år siden), men vi fortsatte å møtes osv, og gjorde vell akkurat det samme som da vi var sammen. Så vi var vel egentlig sånn halveis sammen da (ifølge han iallefall). For meg så var vi sammen:P Også en gang i mai så hadde han vært på fest, der han hadde rotet med en annen jente. Selvfølgelig ble jeg dritsåra. Men det skjønte jo ikke han, for vi var jo ikke sammen? Vi kunne jo rote med hvem vi ville sa han. Så etter noen dager så gjorde jeg det samme. Jeg dro til en kompis jeg ikke hadde snakket med på flere år. Og da plutselig så ble jo eksen min dødssur for at jeg hadde rotet med en annen. Altså, han hadde jo absolutt ingen grunn til å bli sur, da han selv hadde gjort det. Og det var han som sa vi kunne rote med andre siden vi ikke var sammen. Er vel derfor han hater meg Jeg har tilgitt han for lenge siden, så jeg har ikke noe imot han. Og ja, jeg vet jeg var dum som fortsatte å møte han, men når man elsker noen så er det jo vanskelig å la vær:P Sorry viss det ble et rotete innlegg:P Anonymous poster hash: bd400...fc2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Han hadde gjort det slutt sånn i desember en gang(noen år siden), men vi fortsatte å møtes osv, og gjorde vell akkurat det samme som da vi var sammen. Så vi var vel egentlig sånn halveis sammen da (ifølge han iallefall). For meg så var vi sammen:P Også en gang i mai så hadde han vært på fest, der han hadde rotet med en annen jente. Selvfølgelig ble jeg dritsåra. Men det skjønte jo ikke han, for vi var jo ikke sammen? Vi kunne jo rote med hvem vi ville sa han. Så etter noen dager så gjorde jeg det samme. Jeg dro til en kompis jeg ikke hadde snakket med på flere år. Og da plutselig så ble jo eksen min dødssur for at jeg hadde rotet med en annen. Altså, han hadde jo absolutt ingen grunn til å bli sur, da han selv hadde gjort det. Og det var han som sa vi kunne rote med andre siden vi ikke var sammen. Er vel derfor han hater meg Jeg har tilgitt han for lenge siden, så jeg har ikke noe imot han. Og ja, jeg vet jeg var dum som fortsatte å møte han, men når man elsker noen så er det jo vanskelig å la vær:P Sorry viss det ble et rotete innlegg:P Anonymous poster hash: bd400...fc2 For en idiot han var. Anonymous poster hash: 8c837...808
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 For en idiot han var. Anonymous poster hash: 8c837...808 Vet. fant ut etter jeg var over han at han egentlig var en jævlig stor drittsekk. Han likte å se at jeg gråt, så var ofte han fikk meg til å gjøre det. Om det var noe jeg ikke ville gjøre, altså bli med på besøk til noen (har sosial angst, så koser meg ikke så veldig mye hos folk jeg ikke kjenner), så sa han bare masse stygge ting. Han likte å gjøre det slutt med meg hele tiden, for så å komentere rett etterpå at han likte å se at livsgnisten min forsvant. Han likte rett og slett å såre meg. Men jeg har tilgitt han, orker ikke å bruke tiden min på å være sur på han for alltid:P som sagt, så har jeg en ny kjæreste nå, og han er mye bedre enn han dusten der:P Anonymous poster hash: bd400...fc2
Veggdyret Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg skjønner heller ikke hva jeg så i min første kjæreste, men jeg var vel ikke så kresen dengang.. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg derimot skjønner hvorfor jeg var sammen med eksen i nesten fem år. Han er en herlig fyr! Et godt menneske og jeg er så glad for alle de årene jeg hadde med han, selv de dårlige dagene våre. Som det var MANGE av. Men om jeg vil tilbake? Det vet jeg faktisk ikke. Det spørs hvor han er i livet, hva han gjør, om han jobber, om jeg ser tydelig forskjell på modenheten hans osv. Er han fortsatt slik som han har vært de siste åra, så vil jeg ikke. Anonymous poster hash: c1f72...2bd
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Min første skal gifte seg nå, merker ikke noe spesielle følelser over det eller ellers. Anonymous poster hash: c88c6...69d
Lurt smil Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Har vært en tur tilbake på min første kjæreste . Vi hadde 7 år fra hverandre med nye kjærester og null kontakt . Møttes på fest ble betatt igjen , varte i nøyaktig 5 mnd før vi kranglet om samme ting som var grunnen til at det ble slutt første gangen. Så med andre ord det som oftest en grunn til at det ikke funket første gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå