Gå til innhold

Til kvinner og menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en kollega av meg. Vi jobber ikke sammen hver dag, begge jobber deltid til forskjellige tidspunkt. Vi har vært sammen på fritiden et par ganger og jeg spurte sist gang om vi skulle finne på noe. Det sa han ja til. Han kysset meg - en god del og jeg har en utrolig god følelse. Vi har en utrolig god kjemi sammen. Saken er: skal jeg la han sitte litt på "pinebenken" til jeg kontakter han eller skal jeg hoppe i det og spørre om han har planer ikveld? Vi skal jobbe sammen denne uken, men det blir ikke det samme som om det kun var oss to. Samtidig var det jeg som spurte han sist forrige uke.. Hva synes dere? Kanskje han synes det er vanskelig selv i den situasjonen vi er i: kollegaer, men interesserte i hverandre.

Anonymous poster hash: c4ce6...3ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

til info: "å la han sitte på pinebenken" vil du nok få han til å tro at du ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 97201...dde
  • Liker 2
Skrevet
Saken er: skal jeg la han sitte litt på "pinebenken" til jeg kontakter han eller skal jeg hoppe i det og spørre om han har planer ikveld?

Anonymous poster hash: c4ce6...3ff

Definitivt det siste. Drit i sånne unaturlige kostbar-strategier. Om du må tvinge deg selv til å spille mindre interessert enn du er er ikke forholdet liv laga uansett. Ta kontakt, menn som er oppriktig interessert synes ikke det er "klengete" om dama de har sansen for vil treffes en god del. Ikke regn på "sist gang", det er vi for voksne til. Bare ta kontakt.

Hilsen mann.

Anonymous poster hash: 89e91...dd5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...