jegvetikkejeg Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg og han for hverandre. Alt var så lett da ingen visste det. Problemet var at foreldrene mine ikke likte at jeg var sammen med en norsk gutt, i og med at jeg er utenlandsk. De fikk aldri vite det og hadde de fått vite det, så hadde det vært ille ute for meg.. Ting var så lett da ingen visste det, da dere bare var meg og han og alt var så spennende. Etterhvert så fikk folk vite det, og jeg var alltid redd for at foreldrene mine skulle finne det ut. Vi hadde det drit bra sammen, fant på masse som picnick, spilte fotball, spilte kort, så filmer, overnattet osv osv. I sommerferien var vi borte fra hverandre nesten hele ferien, så ting dabbet av fra min side.. han og, tror jeg. I august klarte jeg ikke mer, det ble for slitsomt. Så jeg bestemte meg for å gjøre det slutt sånn at vi i det minste kunne være venner. Men vi har fortsatt ikke klart å snakke ordentlig sammen etter det. Han har fortsatt følelser for meg. Jeg savner han.. Jeg savner hvordan vi hadde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå