Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen mnd siden det ble slutt mellom meg og eksen. Det var jeg som gjorde det slutt, fordi jeg rett og slett ikke orka lengre - og han som flytta ut. Han var en drittsekk mot meg til tider (ikke utroskap ellernoe) uten å "vite det selv." Har hatt svært lite kontakt etter bruddet, annet enn en mld i ny og ned ang praktiske ting. Vet at han gjerne vil ha kontakt med meg, men kontakt med en eks som har såret meg veldig, funker ikke for meg. Så er det det at han har bursdag om noen dager. Sikkert et teit spm.. Men skal jeg gratulere han med dagen, eller bare la være? Er jo enda oppriktig glad i han, selv om jeg fremdeles bærer litt "hat" over han. Har heller ikke glemt han heelt, selv om jeg har det fint uten han, og vet at jeg aldri kommer til å bli sammen med han igjen. Så, hva synes dere?

Anonymous poster hash: cb842...de3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt sendt en gratulasjon!! :) Hadde vært rarere om du ikke gjorde det.

Anonymous poster hash: 91c29...533
Skrevet

Om han ser det som en invitasjon til at dere skal ha mye kontakt - nei.

Om han er kommet over bruddet og tar det som en gratulasjon uten å tro at du ønsker mye kontakt med han - ja.

Anonymous poster hash: 61ad5...2ab
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det rart å la være å gratulere en eks som har såret deg veldig?

:vetikke:

Hvis du er sikker på at du aldri skal bli sammen med han igjen og sånn sett er "over" han så er det nok ganske harmløst å skrive gratulerer med dagen, men ikke la det bli en invitasjon til noe som helst.

• Liker 1
Skrevet

Skriver "gratulerer med dagen" til eksen min hvert år, og får det samme tilbake, verken mer eller mindre. Syns det er helt greit. Men enig med andre at du må vita at han ikke ser på det som en invitasjon til noe mer.

Skrevet

TS her.

Har som sagt ikke hatt noe særlig kontakt med han etter bruddet, og vet ikke hvor "videre" han har kommet seg. Sender jeg han en mld, blir det bare en helt enkel gratulasjon. Men kanskje like greit å bare la være. Han har jo trossalt såret meg veldig, og han er ikke en jeg akkurat har verdens største respekt for etter ting som har skjedd.

Takk for svar! :)

Skrevet

Jeg har bevisst ikke gjort det første og noen ganger andre året. Hvis vi har kontakt etter det sender jeg melding.

Anonymous poster hash: a9210...1c4

Skrevet

Jeg sender aldri "gratulerer med dagen" til ekser. Det blir sett på som noen som ikke helt slipper taket, og sånn ser jeg det hvis jeg får en melding fra en eks også, uansett hva det er.

Dere er ikke sammen lenger, alle vet at å forbli venner er tull - når du først kommer deg videre er det ikke naturlig å huske på engang.

Anonymous poster hash: 70033...547
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva han har såret deg med, men jeg syns ikke du skal sende meld til han på bursdagen hans.

Det gjør bare at han tenker, " Hun er ikke over meg"

Det skjedde meg når jeg sendte meld til eksen min for noen år tilbake.

Han spurte rett ut "Du har ikke glemt meg enda"?

Og det verste som kan skje, er at han blir så høy på pæra med tanke på at han har såret deg, og tenker "Fuck it, hvorfor skal jeg svare deg"

Og da ender du opp såret igjen...

Anonymous poster hash: f1b64...876
Skrevet

Hvis han såret deg og oppførte seg dårlig mot deg, sender du ikke gratulasjon. Å gratulere han er som å si at det han gjorde mot deg, var helt greit.

Anonymous poster hash: 228f5...505
Skrevet

Om han ser det som en invitasjon til at dere skal ha mye kontakt - nei.

Om han er kommet over bruddet og tar det som en gratulasjon uten å tro at du ønsker mye kontakt med han - ja.

Anonymous poster hash: 61ad5...2ab

Det er det som er normal oppførsel ja.men xen min er ikke slik.han ser enhver kontakt som om jeg vil ha han tilbake.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva han har såret deg med, men jeg syns ikke du skal sende meld til han på bursdagen hans.

Det gjør bare at han tenker, " Hun er ikke over meg"

Det skjedde meg når jeg sendte meld til eksen min for noen år tilbake.

Han spurte rett ut "Du har ikke glemt meg enda"?

Og det verste som kan skje, er at han blir så høy på pæra med tanke på at han har såret deg, og tenker "Fuck it, hvorfor skal jeg svare deg"

Og da ender du opp såret igjen...

Anonymous poster hash: f1b64...876

Er det mulig?

Anonymous poster hash: 7c028...b34

Skrevet

Jeg sender aldri "gratulerer med dagen" til ekser. Det blir sett på som noen som ikke helt slipper taket, og sånn ser jeg det hvis jeg får en melding fra en eks også, uansett hva det er.

Dere er ikke sammen lenger, alle vet at å forbli venner er tull - når du først kommer deg videre er det ikke naturlig å huske på engang.

Anonymous poster hash: 70033...547

Hæ? er du seriøs nå?

Skrevet

TS her.

Har som sagt ikke hatt noe særlig kontakt med han etter bruddet, og vet ikke hvor "videre" han har kommet seg. Sender jeg han en mld, blir det bare en helt enkel gratulasjon. Men kanskje like greit å bare la være. Han har jo trossalt såret meg veldig, og han er ikke en jeg akkurat har verdens største respekt for etter ting som har skjedd.

Takk for svar! :)

DU er ikke ferdig med han, og da sender du ikke melding, så enkelt.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Tenkte først at det er jo ikke noe problem å bare sende en gratulasjon. Men så synes jeg ikke du skal gjøre det, du vet ikke om han er helt over deg ennå og da kan han fort tenke at det er en invitasjon til noe videre kontakt. Fort gjort å overanalysere i en slik situasjon. :roll:

Skrevet

Ikke vits hvis du ikke vil bli sammen med han igjen, hvorfor gi han forhåpninger?

Anonymous poster hash: 86bd4...92c
Skrevet

Om det er en eks du ikke har kontakt med, du ikke er venn med og som du ikke ser en potensiell sjanse for å bli sammen med igjen, så ser jeg ikke poenget med å gratulere han med dagen? Har du han på facebook så greit, men på melding over mobilen ser jeg ikke poenget med. Jeg sender ikke gratulasjoner til min eks, har ikke snakket med han på årevis.

Anonymous poster hash: 7a66c...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...