Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest journalist
Skrevet

Forumet kan ikke brukes av journalister i jobbsammenheng. Om du ønsker firmabruker kan du ta kontakt med Gry(Red).

Marianne Mod

Videoannonse
Annonse
Gjest Lompa
Skrevet

Er det deg som har startet alle utro-trådene for å piske opp stemninga litt før du spør,kanskje?

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe...jeg kan fortelle hva jeg gjorde med min eks som var utro.....Jeg vet det var utrolig barnslig og lavmål..men der og da føltes det godt å få latterliggjort han-

Jeg passet på å drite han ut foran våre felles venner, slenge ut om det lille utstyret han hadde, og at jeg håpet han brukte dildoen som lå i skapet på den nye dama, sånn at hun kunne bli tilfredsstilt...at jeg iallefall var glad vi hadde en dildo tilgjengelig, så dårlig utstyrt som han var...(jeg visste fra før av at han har komplekser angående utstyret sitt).

Jeg er flau av dette i dag. Kommer ALDRI til å gå løs på noen som har komplekser på denne måten en gang til. :oops:

Det hører vel til historien at han til dags dato har fått et lite flatterende kallenavn etter min "hevnaksjon" - Han blir rett og slett kalt Lillegutt.......og henne han var utro med, var utro med en annen igjen...så hevn ble det jo!!

Gjest GreenSky
Skrevet

Been there, men ønsker ikke å henge ut eksen i noe blad.

Gjest Lompa
Skrevet

TAKK, Marianne!

Jeg tvilte virkelig på seriøsiten her....

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å ta hevn uansett hvor mye han hadde såra meg!

Hevn fører aldri noe godt med seg. Dessuten har jeg en sperre som stopper meg fra å gjøre sånne ting. Tenker ALLTID på konsekvensene!

Skrevet

Kunne ikke tenke meg å ta hevn og dermed synke ned på ett slikt nivå..

Øye for øye løser ingenting, men gjør heller ting vondt verre. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...