Gå til innhold

spontanaborterte etter missed abortion. Har vondt i livmoren enda.. Og hva er mine sjanser for at nestemann overlever?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en sa på lørdag og har vondt i magen enda. Hvor lenge etter en sa har man vondt? Er det normalt?

Ønsker meg så inderlig et barn.. Er det gode sjanser for å bære frem et barn etter en sa/ma?

er så redd for at neste også skal resultere i en sa. :(

Anonymous poster hash: e085d...57f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde til dels kraftige smerter i godt over en uke etter SA. Tror jeg ikke var smertefri før etter halvannen til to uker.

Og jada, en enkelt SA har i seg selv ingenting å si for å kunne bære frem et barn.

Skrevet

Brukte 2 uker på alle mine. Første var vel ca 3-4 uker men da pga voldtekten ved siden av

Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg ble gravid igjen veldig raskt etter ma. Fra jeg tok pillene gikk det ca 35 dager før mensen kom, deretter ble jeg gravid igjen på første eggløsning. Husker ikke hvor lenge smertene pågikk, men ville hvertfall si fra at det er fult mulig å bli gravid igjen:) er nå i uke 27 og mini har det helt strålende! Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde to MA før jeg ble gravid igjen for 3. gang, og nå er jeg i uke 25, så ikke mist håpet. Det holdt jeg på å gjøre, men det ordner seg alltid til slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...