AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Triller bugaboo cameleon 3 godt på snø og grus med vinterhjulene?Anonymous poster hash: 44cfb...2cc
^^Belle^^ Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ja. Dvs. Bugaboo "nr 2" gjør ihvertfall det. Vi har 2011-modell. Endret 21. oktober 2013 av ^^Belle^^
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Det er ikke sånn at barnet ligget å "humper" i vognen og man dytte hardt for å komme frem? Hvis man kjøper de, så har man en vintervogn man klarer seg godt med? Anonymous poster hash: 44cfb...2cc
^^Belle^^ Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Det er ikke sånn at barnet ligget å "humper" i vognen og man dytte hardt for å komme frem? Hvis man kjøper de, så har man en vintervogn man klarer seg godt med? Anonymous poster hash: 44cfb...2cc Bugaboo har definitivt mye mindre fjæring enn type Simo, om det er det du mener med humping? Den humper/dirrer om du går på grus, men for mine unger er det bare positivt. Har du sett på Bugaboo Buffalo? Den virker å være mer terrengvennlig enn cameleon'en. Men når det er sagt har vi klart oss helt utmerket med cameleon'en. Bor på vestlandet hvor slaps er mer vanlig enn snø, og jeg har bare måttet gi tapt en eneste gang og det var fordi jeg hadde glemt vinterhjulene. Den er forresten ikke tung å dytte. Endret 21. oktober 2013 av ^^Belle^^
Irja Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg har bugaboo cameleon med vinterhjul og er kjempefornøyd!
Kakaoen Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg brukte Cameleon 3 i hele fjor vinter og da var det MYE snø her i sør. Vinterhjula er kjempegode. Nei, det er ikke mye demping i vogna, men ristinga var og er enda sovemedisin delux
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Det høres bra ut har cameleon 3 nå, måtte bare høre om vinterhjulene var verdt investeringen TsAnonymous poster hash: 44cfb...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå