Gå til innhold

Noen bibliotekarer eller fysioterapeuter her?

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg sliter MAKS med å vite hva jeg skal gjøre med livet mitt. Driver å tar opp fag nå for å få studiekompetanse, men er så lite motivert! Aner jo ikke hva jeg skal gjøre med den studiekompetansen. Har satt opp en liste over yrker som virker intressante, som jeg skal snuse litt mer på.

Iallefall, kan noen fortelle meg litt mer om bibliotekarer eller fysioterapeuter? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bibliotekar. La inn noen linker i den andre tråden, det har vært flere tråder om bibliotekarer her fra før.

Bare spørr etter hvert om det er noe mer du lurer på!

Gjest Muslingen
Skrevet

Ok, skal søke litt. Takk for hjelpen!

Skrevet

Jeg la linker til noen av de trådene i den andre tråden din. Og svarer mer enn gjerne på spørsmål igjen altså, ikke noe problem. Lykke til!

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

Er selv snart ferdig med fysioterapeututdannelsen, dvs at jeg nå er i turnus, har 2 mnd igjen. Utdannelsen i Norge er i Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø. Mange pleier også å utdanne seg i utlandet. Er 3 år + ett år i turnus. Utdannelsen er tøff, men spennende. Som fysioterapeut har du mange muligheter etter endt utdanning. En kan bla jobbe i kommunen, på sykehus eller privat. Kan jobbe med eldre, med vokse i bedrifter, med ungdom, barn. Kan undervise, forske, selge mm. Desverre er jobbmarkede heller dårlig nå for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...