AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg blir forstyrret av det, men klarer ikke å si fra. Han stryker meg på hoftene og magen, og jeg er jo litt for tjukk der, så det er ikke bra. Tror han gjør det i søvne, for han sover videre etterpå. Tror dere han tenker på at han kunne hatt en bedre dame da? Jeg mistenker det, for han er også sånn at han prater med andre damer når han får sjansen til det. Anonymous poster hash: 24a4a...4f3
Gamerfrue Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 eh... okei..? Tillitsproblemer i forholdet eller? 19
Gjest nejve Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg blir forstyrret av det, men klarer ikke å si fra. Han stryker meg på hoftene og magen, og jeg er jo litt for tjukk der, så det er ikke bra. Tror han gjør det i søvne, for han sover videre etterpå. Tror dere han tenker på at han kunne hatt en bedre dame da? Jeg mistenker det, for han er også sånn at han prater med andre damer når han får sjansen til det. Anonymous poster hash: 24a4a...4f3 Tror du overanalyserer noe voldsomt nå. Samboeren min tafser på meg hver natt. Han gjør det i søvne, og husker det ikke neste morgen. Mest sannsynlig har han en opphissende drøm, eller så er han i underbevisstheten klar over at han ligger i samme seng som meg. Hvorfor konfronterer du han ikke med det dersom du synes det er plagsomt?
Druid Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 *facepalm* Usikre damer usikre damer OVER ALT. Ikke rart menn sliter i forhold. 6
Vulcan Skrevet 21. oktober 2013 #5 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Hvorfor tar han på deg hvis han egenlig vil ha noe annet? * skrivefeil Endret 21. oktober 2013 av Vulcan 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #6 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg blir forstyrret av det, men klarer ikke å si fra. Han stryker meg på hoftene og magen, og jeg er jo litt for tjukk der, så det er ikke bra. Tror han gjør det i søvne, for han sover videre etterpå. Tror dere han tenker på at han kunne hatt en bedre dame da? Jeg mistenker det, for han er også sånn at han prater med andre damer når han får sjansen til det. Anonymous poster hash: 24a4a...4f3 ........ Så hvis du føler du er stor, så skal ikke kjæresten din kunne ta på deg hvis HAN syns du er fin? Og snakker med kvinner? Snakker helt normalt, eller flørter? Anonymous poster hash: de250...736
Petra75 Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 ....men i jøssenavn... Hva med at han tar på deg fordi han syns du er sexy??? 9
Vorin Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Seriøst? Min gjør det når han sover og jeg digger det. Ta det som et kompliment! 1
Sjokoladenøtt Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Hva skal jeg si når typen min har sex med meg i søvne da? Tror nok heller han stryker på deg fordi hans synes du er deilig Hvis du ikke liker det så kan du vel bare flytte hånda hans? Tror det er verre å bli snorka oppi øret om natta enn å bli kost på altså 1
Druid Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Hva skal jeg si når typen min har sex med meg i søvne da? Du får anmelde han for voldtekt, så slutter det nok ... 1
Sjokoladenøtt Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Du får anmelde han for voldtekt, så slutter det nok ... Holdte nesten på å skrive det gitt. Jeg har ingenting imot det Så noe anmeldelse her i gården blir det nok ikke
Havbris Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Er det ikke koselig å bli tatt på selv om han gjør det i halvsøvne? Han gjør det jo fordi han synes det er godt å ta på deg og kjenne nærhet til deg i senga. Dette har ingenting med andre damer å gjøre. Nå tror jeg du overanalyserer og trekker tentative slutninger ut av det blå. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Haha, dette er den drøyeste og mest ubegrunnede overanalyseringen jeg har sett på lenge. Herregud. Anonymous poster hash: 80ce1...db4 7
Gjest Coolaid Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg blir forstyrret av det, men klarer ikke å si fra. Han stryker meg på hoftene og magen, og jeg er jo litt for tjukk der, så det er ikke bra. Tror han gjør det i søvne, for han sover videre etterpå. Tror dere han tenker på at han kunne hatt en bedre dame da? Jeg mistenker det, for han er også sånn at han prater med andre damer når han får sjansen til det. Anonymous poster hash: 24a4a...4f3 Her lukter det usikkerhet og umodenhet lang vei. 1. At han tar på deg i søvne, betyr kun en ting - at han liker deg ! ! ! 2. At han snakke med andre damer, det betyr kun en ting - at han snakker med andre mennesker ! ! ! TS, slapp av, han er nok kjempeglad i deg og syns du er deilig. Veldig mange gutter og menn liker jenter som har litt å ta i. Du lager et problem som begynner inne i tankene dine. Han velger å være med deg fordi du er deg og ikke noen andre. Det er forresten helt normalt å snakke med både kjente og ukjente mennesker når man treffer på dem - selv om de er damer
Mike Waters Skrevet 21. oktober 2013 #15 Skrevet 21. oktober 2013 Hvis han snakker med andre damer så betyr det at han syntes du er tjukk! 1
Gjest Coolaid Skrevet 21. oktober 2013 #17 Skrevet 21. oktober 2013 Hvis han snakker med andre damer så betyr det at han syntes du er tjukk! Oi ! Trodde det betydde at han vil pule alt han kommer over. Han er jo tross alt en mann!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #18 Skrevet 21. oktober 2013 Oi, dette var dagens nutcase. Anonymous poster hash: 2cf09...0b7 2
jdb92 Skrevet 21. oktober 2013 #19 Skrevet 21. oktober 2013 Samboeren min klår også på meg om natten, men det tar jeg ikke som noe annet enn et kompliment ! Tror nok du overdramatiserer og tenker litt negativt her.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #20 Skrevet 21. oktober 2013 Uff, jeg vet jo det er dumt det jeg føler. Men en skal jo ta følelsene sine på alvor etter det jeg har lest her inne. Jeg er 175 høy og 53 kilo, så jeg vet jo at jeg er slank. Men jeg føler meg likevel STOR, og at det er det samboeren min legger merke til når han tar på meg om natta. Anonymous poster hash: 24a4a...4f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå