starie Skrevet 3. mai 2004 #1 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg skal av alle ting til Drammen neste helg og sover der fra lørdag-søndag med 3 andre voksne. Noen som har noe å anbefale? Har sett på hjemmesiden til flere hoteller, men det er vanskelig å se hvilke som er bra. Overnattingen bør være noelunde sentralt, men vi har tilgang på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 3. mai 2004 #2 Del Skrevet 3. mai 2004 Det ligger tre hoteller som jeg vet om ganske midt i sentrum. Rett ved Drammen Teater ligger Rica, det tar tre minutter å gå til torget i sentrum. Vet desverre ikke prisene, men innbiller meg at det ikke er altfor dyrt. Comfort hotell Tollboden ligger 300 m fra Jernbanestasjonen på andre siden av elva, men fremdeles gangavstand til sentrum. Kanskje 10 min fra torget. First Hotel Amabssadeur ligger rett ved jernbanestasjonen, 5 min. fra torget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mai 2004 Tusen takk! Vet noen om noen alternative steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. mai 2004 #4 Del Skrevet 5. mai 2004 Har ikke noen flere tips, men anbefaler ikke Comfort hotell Tollboden. Jeg får i alle fall litt danskebåt-følelse der... Da ville jeg heller tatt et av de to andre nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spør Svein? Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 Kanskje det er lurt å spørre Svein i Hotel Cæsar om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2004 #6 Del Skrevet 8. mai 2004 Rica Park hotell har fin beliggenhet. Rett ved parken og teateret. 3 min gangavstand fra torget og brygga med mange koselige kafeer og restauranter. Min favorittkaffebar er Moksha og favorittkafe er Picasso (uteservering i bakgård). Nydelige fiskeretter på Skutebrygga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå