Gå til innhold

Rimelig hotell/evnt. annen overnatting i Drammen

starie

Anbefalte innlegg

Jeg skal av alle ting til Drammen neste helg og sover der fra lørdag-søndag med 3 andre voksne. Noen som har noe å anbefale? Har sett på hjemmesiden til flere hoteller, men det er vanskelig å se hvilke som er bra.

Overnattingen bør være noelunde sentralt, men vi har tilgang på bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ligger tre hoteller som jeg vet om ganske midt i sentrum. Rett ved Drammen Teater ligger Rica, det tar tre minutter å gå til torget i sentrum. Vet desverre ikke prisene, men innbiller meg at det ikke er altfor dyrt.

Comfort hotell Tollboden ligger 300 m fra Jernbanestasjonen på andre siden av elva, men fremdeles gangavstand til sentrum. Kanskje 10 min fra torget.

First Hotel Amabssadeur ligger rett ved jernbanestasjonen, 5 min. fra torget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen flere tips, men anbefaler ikke Comfort hotell Tollboden. Jeg får i alle fall litt danskebåt-følelse der... Da ville jeg heller tatt et av de to andre nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Rica Park hotell har fin beliggenhet. Rett ved parken og teateret. 3 min gangavstand fra torget og brygga med mange koselige kafeer og restauranter.

Min favorittkaffebar er Moksha og favorittkafe er Picasso (uteservering i bakgård). Nydelige fiskeretter på Skutebrygga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...