AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Min samboer og far til mitt kommende barn ble for en stund siden tagget i et facebook-bilde av ei nesten naken og tydelig høygravid dame. Denne personen hadde tagget ca 20 personer (alle menn, utifra navnene å dømme) i dette bildet. Samboeren min sier det er kona til en gammel venn av ham, og at de bor i et annet land (ingen grunn til å mistro hva han sier). Jeg synes det er litt feil allikevel nå som jeg er høygravid selv at det eneste "graviditetsbildet" som finnes av noen av oss online er dette bildet av en ukjent kvinne... Han ville ikke un-tagge seg fra det for det var jo "så koselig". Må også sies at hun som sagt er kledd i en minimal bikini/BH og truse, hun er skikkelig slank, brun og veltrent, perfekt sminket etc. Ikke akkurat et øyeblikksbilde men tydelig staget for å se sexy ut... Jeg er forøvrig verken brun eller sexy, og han har ikke tatt et eneste bilde av meg hele graviditeten. Er det hormonene som får meg til å overreagere veldig når jeg vil han skal untagge seg i det bildet? Anonymous poster hash: 067cb...89e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Hvis du vil han skal untagge seg bare fordi det er en sexy dame så synes jeg du er litt teit, men du har faktisk lov til det når det er kjærlighet i bildet. Hvis du vil han skal untagge seg fordi du ikke vil at andre skal tro at han muligens har gjort en annen dame gravid (som jeg trodde var saken da jeg begynte å lese) støtter jeg deg helt og fullt. Lykke til med alt :D (Du må velge, revne eller klippe) Anonymous poster hash: d91e0...b18 1
Gjest Tirkes Skrevet 21. oktober 2013 #3 Skrevet 21. oktober 2013 Ja du er litt irrasjonell. Men det betyr ikke at du skal tåle alt. Er det bare meg som er i et forhold der det er lov å si "Hør, jeg har enfølelse av at jeg er litt sliten/hormonell/overfølsom, men det plager meg virkelig at [bagatell]" og attpåtil få forståelse for litt hverdagsgalskap? Kan du ikke bare si til ham at det er koselig at han synes gravide damer er vakre, men at du ikke føler deg så vakker nå og at du føler deg litt sammenlignet med noe stylet og vakkert? Si det som du skriver i denne tråden. Du er litt på tuppa, litt frynsete nerver. Men del det nå med han som skal dele livet ditt og være med deg i tykt og tynt. Han leser ikke tanker. 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg tenker som deg TS; jeg syns det er helt rart at samboeren er tagget i et bilde som kan få det til å se ut som han har gjort denne dama gravid... Anonymous poster hash: 7d071...303 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde aldri tagget mange forskjellige menn i et gravid bilde .ttenker automatisk - overskrift burde være: hvem er faren?! Anonymous poster hash: dcaeb...6bd 7
Gjest Arch Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg hadde avtagget mannen før han hadde rukket og blunke. 1
plix Skrevet 22. oktober 2013 #7 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg kan lett sette meg inn i din situasjon, og forstår hvorfor du ikke liker dette. Det er i seg selv harmløst, men om min mann var tagget i et bilde slik du beskriver, så ville om ikke jeg personlig- andre stusset. Det er såpass vanlig å legge ut magebilde, at om dette er det nærmeste snikere kommer din graviditet.. Så kan det virke litt rart utenfra. ...og det er ikke til å komme unna at mange blir ekstra følsom rundt seg selv, sitt ytre og slikt, under en graviditet. Da hjelper det ikke akkurat på at du legger merke til hans begeistring for dette bildet, uten å virke ivrig på bilder av deg.
Emit Skrevet 22. oktober 2013 #8 Skrevet 22. oktober 2013 Uansett om han liker bildet eller ikke, om du overreagerer eller ikke, burde han untagget seg når du tok det opp. Det bør jo ikke ha noe å si for han, en dame i et annet land som du ikke engang hadde hørt om før dette liksom.. Da kan hun neppe være en nær venn... Hvorfor "krangle" på det? Og du er helt sikkert nydelig hva kan være finere enn en dame som bærer HANS barn?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #9 Skrevet 22. oktober 2013 Skjønner deg godt TS. Anonymous poster hash: 84a8d...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå