Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ofte at dagene går for fort. Da mener jeg fritiden. Etter jobb går timene fort, uten at jeg egentlig gjør så mye. Kan handle litt, dra hjem, spise litt, gå på nettet, se litt TV-serie, på nettet igjen, tenke over ting... Og vips, så er kvelden gått. Og jeg har ikke lyst å legge meg tidlig. For da kommer en ny arbeidsdag, og jeg trives ikke med å jobbe. Synes det er stress å stå opp tidlig, dra på jobben, kjedelig å jobbe. På jobb går timene langsomt da, siden det er kjedelig.

Uff, for et kjedelig liv, og for en kjedelig person jeg er.

Anonymous poster hash: cfd2f...d3c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler ofte at dagene går for fort. Da mener jeg fritiden. Etter jobb går timene fort, uten at jeg egentlig gjør så mye. Kan handle litt, dra hjem, spise litt, gå på nettet, se litt TV-serie, på nettet igjen, tenke over ting... Og vips, så er kvelden gått. Og jeg har ikke lyst å legge meg tidlig. For da kommer en ny arbeidsdag, og jeg trives ikke med å jobbe. Synes det er stress å stå opp tidlig, dra på jobben, kjedelig å jobbe. På jobb går timene langsomt da, siden det er kjedelig.

Jeg føler det HELT likt, wow. Følger denne tråden nuuuh

Anonymous poster hash: fdc6a...da9

Skrevet

Vel jeg kjenner til den følelsen. Nå er det sikkert noen der ute som er så heldige å ha en jobb de brenner for og da regner jeg med dagene går fortere også på jobb. Kanskje du trenger å se deg om etter andre jobber. Høres ikke ut som du kjeder deg på fritiden da når tiden går så fort. Jeg gjør heller ikke noe spesielt på fritiden, men tiden flyr og jeg trives med det.

Skrevet

Har du tenkt på å bytte jobb? Det høres jo ikke ut som du trives der du jobber nå, i hvert fall....

Skrevet

Den lureste løsningen er å planlegge ting. Hvorfor skal du surfe på nett, se tv, sitte i sofaen ++ om du synes det gir deg lite eller ingenting?

Planlegg noe minst 1-2 dager i uka. Kjæreste/venninnemiddag. Tur på fjellet. Besøk. Hobbyaktivitet. Gjør noe utav kveldene. Slike ting vi "vanligvis" bare gjør i helga. Tida går enda fortere selvsagt, men du føler at du har fått gjort noe!

Anonymous poster hash: 85509...238

Skrevet

Jeg synes det er slitsomt å skulle gjøre andre ting, fordi da blir det stress. F.eks. hvis jeg treffer en venninne på kvelden, så blir det lite tid hjemme etterpå, før man må legge seg og opp til en ny arbeidsdag. Samme hvis jeg går på kurs/trening en kveld. Det blir så lite tid til å koble av.

Det er nesten så jeg misunner pensjonister.

Skrevet

Jeg synes det er slitsomt å skulle gjøre andre ting, fordi da blir det stress. F.eks. hvis jeg treffer en venninne på kvelden, så blir det lite tid hjemme etterpå, før man må legge seg og opp til en ny arbeidsdag. Samme hvis jeg går på kurs/trening en kveld. Det blir så lite tid til å koble av.

Det er nesten så jeg misunner pensjonister.

Sånn er det i hverdagen for oss alle.

Skrevet

Sånn er det i hverdagen for oss alle.

Og jeg har jo ikke barn. Jeg skjønner ikke hvordan folk ORKER å få barn, når hverdagen da blir enda mer slitsom.

Skrevet (endret)

Og jeg har jo ikke barn. Jeg skjønner ikke hvordan folk ORKER å få barn, når hverdagen da blir enda mer slitsom.

Hehe, det skjønner ikke jeg heller nå! Jeg har hatt barn og full jobb selv gjennom hele deres oppvekst, men nå skjønner jeg ikke at det gikk an, eller at jeg orket. Men den gang gikk det bra! :)

Nå har jeg voksne barn :))

Endret av Majott
Skrevet

Bytte jobb, ja.

Men da bør man nok først tenke igjennom om en annen jobb egentlig blir noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...