Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to øyenbryn som er veldig tett inntil hverandre, altså det er lite mellomrom som gjør at det fort kommer hår i mellom så det ser ut som om jeg har monobryn. Vet ikke hvor ofte jeg må nappe, men det er i hvert fall utrolig irriterende. Jeg bare lurer på om jeg kan gå til et hudpleiesenter og spørre om hun liksom kan fjerne litt av øyenbrynene mine uten at det ser helt fucka ut?

Jeg er gutt, forresten. :)

Anonymous poster hash: e0f18...b36

Anonymous poster hash: e0f18...b36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du :)

Skrevet

Hei.

Det var jo en god ide. E hudpleier kan sikkert nappe og vokse, slik at det vil se mest mulig naturlig ut. :)

Men jeg kan jo fortelle deg at det er mange jenter med monobryn også, så du er ikke alene om det. ;)

Skrevet

det vill nok komme ganske fort tilbake igjen, men det er ikke uvanlig at gutter må nappa litt i mellom bryna. Ha pinsetten i nærheten av speilet så går det fort. Det vill gjøre mindre vondt når man har nappet det noen ganger. gjør det veldig vondt kan du velge å bruke en tynn krem samtidig.

Anonymous poster hash: 9ecdb...8e8
  • Liker 1
Gjest Yellowrose
Skrevet

Du kan jo alltids gå til en sallong å vokse det regelmessig? hvis det skulle gro ut fort igjen. gjør ikke så vondt, er mer ubehagelig og fort gjort! Ser veldig fint ut med gutter og menn som har velstelte bryn. :sjenert:

Skrevet

Da anbefales Threading! Da holder hårene seg vekke mye lengre enn med napping og voksing.

Anonymous poster hash: d22a4...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...