Gå til innhold

Detter er faktisk så ekkelt at jeg poster anonymt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en skittentøyskurv som vi ikke bruker. Men det har ligget en del klær der fordi. Type tykksokker, noe undertøy, vaskekluter etc....

"kom på" skittentøyskurven i dag da jeg lette etter tykksokkene. Så jeg tømte den.

Og der var det mange ekle bittesmå svarte (muligens brune) små kryp. På størrelse med et knappnålhode. ( ikke sånn knappnålshoder med farger på) Kan dette være kroppslus? De liker seg jo gjerne i klær.

Grøsser ennå her jeg sitter. æsj rå ekkelt. :omg:

Anonymous poster hash: 7022d...d13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være brun pelsbille, de elsker ull.

Skrevet

pelsbille020.JPG

Dette er en pelsbille. Så den sånn ut?

Anonymous poster hash: 82e2e...4a6
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
Skrevet

Æsj! Har du fått fjernet alt? Regnet med at du kastet sokkene også? :fnise:

Dette minner meg på den gangen jeg som liten ville la skogskatten vår sove i sengen med meg.

Han lå der en liten stund, men fikk til slutt nok og hoppet vekk.

Igjen etter ham lå det en haug av kjempe-kjempe små, svarte biller som beveget på seg! De hadde vel gjemt seg i pelsen hans.

*Grøss*

Følte det var min feil som hadde lagt han i sengen, så bare ristet de av madrassen, og latet som ingenting. Hadde nok gjort større tiltak dersom det samme hadde skjedd i dag :P Uff, lurer på hvor de ble av!

Å kaste dem var vel litt å ta i? :P

Er nok bare å vaske dem, så er dyrene borte vekk :)

Anonymous poster hash: 5687f...ea1

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
  • Liker 2
Skrevet

Åååå.... jeg angrer på at jeg gikk inn i denne tråden!

Nå klør jeg bare av tanken på hva dere har diskutert.

:forvirret:

• Liker 2
Skrevet

Burde gå greit å hive klærne i vaskemaskinen? Evt. slenge det i en pose og legge posen i frysen noen timer? Det pleier i hvert fall å drepe det meste av småkryp, også de du ikke ser! Eller kanskje du vil gjøre begge deler, bare sånn for å være på den sikre siden...? :P Uff, jeg hadde hatt problemer med bare å tatt i de klærne jeg... Men må man så må man. Dra på deg hansker, få klærne i vaskemaskinen, dra av deg dine egne klær og ha de i sammen med de andre, og hiv deg i dusjen etterpå. Da bør du vel være safe. Min taktikk hadde sikkert vært å venta til mannen kom hjem, bedt han om å ordne skittentøyskurven og så latt som om jeg ikke visst noe om det fra før :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Ææææ det klør!! :(

Har også hatt noe sånne i hus etter bikkja hadde vært mye ute.. guuud så ekkelt!

Skrevet

pelsbille020.JPG

Dette er en pelsbille. Så den sånn ut?

Anonymous poster hash: 82e2e...4a6

Er det det samme som Melbille?? Ligner.

Skrevet

Å herregud. Nå fikk jeg lyst å tømme vår skittentøyskurv. Har fobi mot kryp!! Hvor lenge lå klærne oppi?

Skrevet

Fikk plutselig sykelig trang til å tømme skittentøyskurven.. Æææ

Skrevet

Så hysteriske dere er damer.

Litt småkryp må man regne med.

Anonymous poster hash: 8cefe...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...