juli-nuffe Skrevet 12. juni 2002 #1 Skrevet 12. juni 2002 Hei. Hadde egentlig tenkt å lage bryllupskaken selv, men har innsett mine begrensninger og skal nå kjøpe en kake. Er det noen her som har kjøpt / skal kjøpe kake i Drammen som har et bakeri / konditori å anbefale??? Hva slags kaker har dere kjøpt og hvor mye må dere betale for de??? Vi blir forresten 60 personer. Nuffe
Augustbrud02 Skrevet 12. juni 2002 #2 Skrevet 12. juni 2002 Jeg har sjekket litt rpiser på kaker, men dette er i Eiker. Kakene jeg sjekket prisen på var fra 990 til 1600 kroner, så det varierer en del. Alle kakene var på samme stativ og var til 40 personer. Jeg har desverre ikke noe baker i Drammen å anbefale, men du kan få navnene og pris på noen steder i Eiker hvis du vil det?
fruenge Skrevet 12. juni 2002 #3 Skrevet 12. juni 2002 Jeg vil absolutt ikke anbefale none baker i Darammen, synes ikk ekakene hodler mål, men jeg skal legge til at jeg er kresen. Mitt råd er å kjøpe kake fra Snittemakerne i Røyken. De kan lage pasjonsfrukt kake slik som Pascal og har virklei peiling på sakene sine. Selv hadde vi en marspiankane av den tradijonelle sorten, men den var overstrødd med frisk frukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå