johma Skrevet 21. oktober 2013 #1 Skrevet 21. oktober 2013 Hei! Jeg skulle hatt mensen i forrige uke (torsdag-fredag), men har enda ikke fått den. Tok en gravidtest på lørdag (billigmerke til Rema) og den var negativ. Da tenke jeg ikke mer over det, og tenkte at mensen bare er forsinket. :-) Helt til i natt.. Jeg brå-våknet av at jeg var kjempekvalm og veldig oppblåst!! Magen var som murstein. Var våken i hele natt med kvalme, oppblåst mage og frysninger. Aldri opplevd slikt før Er fortsatt små-uggen i skrivende stund. Er veldig øm/har vondt i korsryggen også. Null energi Burde jeg ta en test igjen nå? Eller vente en liten stund? Et par venner av meg som selv er foreldre, rådet meg til å vente litt med å ta test igjen, for det kunne hende det var tidlig enda? Hadde vært stas med en liten spire hihi
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2 Skrevet 21. oktober 2013 Dersom du vet med sikkerhet at du venta mensen torsdag eller fredag, og den fortsatt ikke har kommet, skal graviditetstest lyse positivt nå - hvis du er gravid. Er testen negativ så er du ikke gravid, kanskje mensen bare er forsinka Erfaring fra noen av mine venner Anonymous poster hash: e9bb6...d42 2
johma Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2013 Takk for svar! Jeg får dra innom apoteket å kjøpe tester i dag da, å se
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Denne skulle vel ha ligget under Prøvere, ikke graviditet. Er du virkelig sikker på at du skulle hatt mensen i forrige uke? Kvalmen pleier ikke å komme før tidligst i uke 6. Anonymous poster hash: 9d982...d3c
johma Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2013 Beklager, er ny her så det visste jeg ikke... Ja, er sikker på det.
Liveurlife Skrevet 22. oktober 2013 #6 Skrevet 22. oktober 2013 He he eg ville vært like spent som deg! Har vært i samme situasjon før. Da var jeg i min første prøveperiode! Og da kjente jeg også at det gjorde vondt i korsryggen og jeg var kvalm. Men hvis du har veldig lyst å bli gravid så kan du faktisk få innbilske symptomer på graviditet. Ville heller stolt på testen og ikke kroppen akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå