Gå til innhold

Han har virkelig ikke tid til kjæreste nå, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr som flørter en del med meg. Det være seg når vi treffes (i forbindelse med andre arrangementer) eller via sms. Han overøser meg med komplimenter og er snill og god, men: Han ber meg aldri med ut (e.l.) Han har mer eller mindre sagt at han ikke vil ha kjæreste nå som han jobber så mye (er stadig på reise, innimellom 3-4 land på en uke), og hans forrige forhold røyk nettopp på grunn av at de aldri så hverandre. Spørsmålet mitt er da: Er det sannsynlig å tro at han "holder meg varm" frem til han får en roligere arbeidshverdag? Hvorfor skal han ellers holde på slik hvis han ikke vil noe?

Før noen kommer med standardfrasen om at han "hadde tatt seg tid hvis han virkelig var gira", så kan jeg meddele at han bare i liten grad styrer sin egen timeplan, i hvertfall nå som arbeidssituasjonen hans er slik at jo mer han er ute og reiser, jo mer styrker det karrieren hans. Dette er ikke noe jeg bruker som unnskyldning for meg selv, det er fakta faen.

Anonymous poster hash: 4baf1...b4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende han holder deg "varm" ja :P Klarer du å vente til livet hans har roet seg ned og han kommer til et punkt der han har tid til kjæreste for eksempel. Jeg er ikke helt sikker på hva du vil med dette innlegget jeg xD

Anonymous poster hash: ba67f...af6
Skrevet

. Jeg er ikke helt sikker på hva du vil med dette innlegget jeg xD

Anonymous poster hash: ba67f...af6

Jeg er nysgjerrig om noen har "erfaring"/har opplevd noe lignende og kanskje har ideer om hva som ellers er baktanken med slik oppførsel enn å få meg til å vente på ham.

Anonymous poster hash: 4baf1...b4f

Skrevet

Vanskelig å si, noen personer er flinke til å gi komplimenter uansett, og tross alt så har han jo vært helt ærlig med deg at det passer dårlig for han å ha kjæreste nå. At det røk med eksen tyder jo på at dette er sant.

Du bør spørre deg selv om du ønsker å vente på han eller ikke, det svaret er det bare du som har.

Anonymous poster hash: 03d7d...2a8
Gjest winston
Skrevet

Hvor mange ganger skal du spørre om dette her inne?

Skrevet

Det kan jo tenkes han holder deg "varm"/holder deg på vent av andre grunner enn at han ønsker å ende opp i et forhold med deg. Kan være han gjør det for å få sex, eller fordi han bare synes det er underholdende å ha noen å småflørte litt med.

Jeg ville uansett styrt unna. Det er fult mulig å innlede et seriøst forhold til noen, om du virkelig vil det, selv om du har lite tid til å tilbringe sammen med vedkommede. Og han her, har tydeligvis valgt å la være.

Anonymous poster hash: eba4a...f28
Skrevet

Jeg synes det er respektfullt av ham i forhold til deg å ikke "binde deg" i et forhold til ham når han vet dere vil få lite tid sammen pga. hans arbeidssituasjon. Det at hans forrige forhold røyk på grunn av dette, har nok satt en støkk i stakkaren, og da hjelper det sannsynligvis ikke hvor klar du er nå. Han har erfart at et slikt avstandsforhold ikke duger, da tror jeg det er mye som skal til for å endre det. Vet du om det roer seg for han i nærmeste fremtid? Jeg tenker at han holder deg varm fordi han i det minste vil ha alle muligheter åpne når han har tid. Hadde han bare vært ute etter sex, tror jeg han hadde grepet sjansen tidligere.

Anonymous poster hash: 8b165...89c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...